دانلود آهنگ جدید

تیر ۱۳۹۵ -

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

کنسرت ایرج در ایلام به تعویق افتاد

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵

کنسرت ایرج در ایلام به تعویق افتاد

 

کنسرت ایرج (حسین خواجه امیری) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۴ تیر ماه در شهر ایلام برگزار شود، به تاریخ دیگری موکول شد.

ایرج که پیش از این با اجرا در بندرعباس و جزیره کیش پس از ۱۵ سال به روی صحنه بازگشته است، تور کنسرت های خود را آغاز کرده که در راستای این تور، کنسرت وی در شهر ایلام با اعلام رهبر ارکستر به تاریخ دیگری موکول شد. امیر فیروزبخت نوازنده چیره دست ویولن و رهبر ارکستر ایرج در گفتگوی اختصاصی با رسانه نوا در رابطه با این کنسرت گفت: پس از کنسرت موفقی که در جزیره کیش داشتیم بنا بود روز ۲۴ تیر در شهر ایلام نیز به روی صحنه برویم ولی متاسفانه برخی مسائل باعث شد این اجرا به تاریخ دیگری موکول شود.

فیروزبخت بیماری خود و همخوان ایرج را دلیل اصلی موکول شدن این کنسرت به تاریخ دیگر دانست و افزود: طی هفته جاری و پس از تمرین های بسیار خوبی که با اعضای گروه داشتیم، من و سعید شریعت که همخوان استاد هست، دچار بیماری بسیار سختی شدیم که عملاً اجرای کنسرت را برای ما غیرممکن می کرد. همچنین در همین هفته یکی از اقوام نزدیک بنده نیز فوت کردند، بر همین اساس امکان برگزاری کنسرت در تاریخ ۲۴ تیر نبود.

وی همچنین در ارتباط با تاریخ بعدی اجرای ایرج نیز گفت: در حال حاضر تاریخ قطعی برای کنسرت ایلام نمی توانیم اعلام کنیم ولی با توجه به نزدیکی محرم و صفر، بسیار بعید است که بتوانیم تا پایان تابستان این اجرا را برگزار کنیم. در ارتباط با دیگر اجراهای استاد نیز به زودی اطلاع رسانی دقیق خواهیم داشت.

۰۰

متن آهنگ ساسی مانکن به نام ساقیا

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵

متن آهنگ ساسی مانکن به نام ساقیا

***

ساقیا می هی هی هی هی بریز بنویس گر که نرقصم گله مندی بنویس
ساقیا پیک پیک پیک پیک پیک بریز بنویس هر که نرقصد گله مندی بنویس
کس نداند چیست امشب امشب ماجرا پس بدونه معطلی نوش کن باده را
وای منو تو و خاله لبات باد صبا عیشو نوش تو این هوا
منو محتاج طبیبیست امشبا تو حبیبم شو عزیزم طبیبم شو , تو حبیبم شو عزیزم طبیبم شو
وای ساقیا می هی هی هی هی بریز بنویس هر که نرقصد گله مندی بنویس
تکست آهنگ ساقیا ساسی مانکن
حال خراب است گر حرام است من به می لب نزنم تو لبات جام شراب است
یا رب چه یاری یا رب چه نگاری چه زلفه پریشونی عجب مهره ی ماری
باز توبه شکستم پیمانه به دستم ایوای وای وای وای وای چه مستم
ساقیا می هی هی هی هی بریز بنویس گر که نرقصم گله مندی بنویس
ساقیا پیک پیک پیک پیک پیک بریز بنویس هر که نرقصد گله مندی بنویس
وای دیگه بسه تا کجا مسته ساقیا ناز شصتت
وای دیگه بسه تا کجا مسته ساقیا ناز شصتت
وای دیگه بسه رفته از دستت ساقیا ناز شصتت
******
ساقیا می هی هی هی هی بریز بنویس گر که نرقصم گله مندی بنویس
ساقیا پیک پیک پیک پیک پیک بریز بنویس هر که نرقصد گله مندی بنویس
کس نداند چیست امشب امشب ماجرا پس بدونه معطلی نوش کن باده را
وای منو تو و خاله لبات باد صبا عیشو نوش تو این هوا
منو محتاج طبیبیست امشبا تو حبیبم شو عزیزم طبیبم شو , تو حبیبم شو عزیزم طبیبم شو
وای ساقیا می هی هی هی هی بریز بنویس هر که نرقصد گله مندی بنویس
تکست آهنگ ساقیا ساسی مانکن
حال خراب است گر حرام است من به می لب نزنم تو لبات جام شراب است
یا رب چه یاری یا رب چه نگاری چه زلفه پریشونی عجب مهره ی ماری
باز توبه شکستم پیمانه به دستم ایوای وای وای وای وای چه مستم
ساقیا می هی هی هی هی بریز بنویس گر که نرقصم گله مندی بنویس
ساقیا پیک پیک پیک پیک پیک بریز بنویس هر که نرقصد گله مندی بنویس
وای دیگه بسه تا کجا مسته ساقیا ناز شصتت
وای دیگه بسه تا کجا مسته ساقیا ناز شصتت
وای دیگه بسه رفته از دستت ساقیا ناز شصتت

۰۰

متن آهنگ ساسی مانکن به نام سلام

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵

متن آهنگ ساسی مانکن به نام سلام

***

هی سلام علام علام حبیب یه کل کل الکلام
هی سلام علام علام انت روحیه المدام مگه میشه به تو دل ندم
انت التالی هی حب الخیالی انت التالی هی حب الخیالی
دلمو به دریا زدم یا حبیبی سلام لا لا لا اترکی انتقالی و الحکی
هی میگی که تنهام میذاری عزیزم نه نه نه
نه نه نه عمرمی تو که باشی نیست غمی انا اترک الخیالک حبیبی لا لا لا اویایه
هی سلام علام علام حبیب یه کل کل الکلام
هی سلام علام علام انت روحیه المدام نه نمیشه به تو دل ندم
هی انت فقالی هی سحره لیالی هی انت فقالی هی سحره لیالی
وقتی که تو باشی ندارم خیالی
لا لا لا اترکی انتقالی و الحکی هی میگی که تنهام میذاری عزیزم نه نه نه
نه نه نه عمرمی تو که باشی نیست غمی انا اترک الخیالک حبیبی لا لا لا اویایه
تو که میخواستی پای من واستی یا البک القاضی نت روحیه الراسی
بیا دیگه خسته شدم منه احساسی یا الابک القاضی روحیه الراسی
انت التالی هی حب الخیالی انت التالی هی حب الخیالی
دلمو به دریا زدم یا حبیبی سلام
****
هی سلام علام علام حبیب یه کل کل الکلام
هی سلام علام علام انت روحیه المدام مگه میشه به تو دل ندم
انت التالی هی حب الخیالی انت التالی هی حب الخیالی
دلمو به دریا زدم یا حبیبی سلام لا لا لا اترکی انتقالی و الحکی
هی میگی که تنهام میذاری عزیزم نه نه نه
نه نه نه عمرمی تو که باشی نیست غمی انا اترک الخیالک حبیبی لا لا لا اویایه
هی سلام علام علام حبیب یه کل کل الکلام
هی سلام علام علام انت روحیه المدام نه نمیشه به تو دل ندم
هی انت فقالی هی سحره لیالی هی انت فقالی هی سحره لیالی
وقتی که تو باشی ندارم خیالی
لا لا لا اترکی انتقالی و الحکی هی میگی که تنهام میذاری عزیزم نه نه نه
نه نه نه عمرمی تو که باشی نیست غمی انا اترک الخیالک حبیبی لا لا لا اویایه
تو که میخواستی پای من واستی یا البک القاضی نت روحیه الراسی
بیا دیگه خسته شدم منه احساسی یا الابک القاضی روحیه الراسی
انت التالی هی حب الخیالی انت التالی هی حب الخیالی
دلمو به دریا زدم یا حبیبی سلام

۰۰

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری به نام گریه های من

دسته بندی : بزودی تاریخ : پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد یاوری به نام گریه های من

Download New Song By Mohammad Yavari Called Geryehaye Man

متن آهنگ گریه های من از محمد یاوری

آسمون بغض کرده و بازم بارون گرفته با نم نمای بارون قلبم آروم گرفته
شبای بی تو بودن بازم با خاطراتم با اینکه نیستی پیشم تو فکرم هنوز باهاتم
بیا بازم کنار من نفس بکش بجز من از همه ی آدما دست بکش
تو همیشه میگفتی تا آخرش با منی حالا میخای بری و منو ترکش کنی
وقتی که نم نم بارون میباره خاطره هامونو یادم میاره
اگه دلم گرفت هواتو کردم میخام واسم بارون بباره نم نم
بیا بازم کنار من نفس بکش بجز من از همه ی ادما دست بکش
تو همیشه میگفتی تا آخرش با منی حالا میخای بری و منو ترکش کنی
وقتی که نمنم بارون میباره خاطرهامونو یادم میاره
آسمون بغض کرده و بازم بارون گرفته با نم نمای بارون قلبم آروم گرفته
شبای بی تو بودن بازم با خاطراتم با اینکه نیستی پیشم تو فکرم هنوز باهاتم
آسمون بغض کرده و بازم بارون گرفته با نم نمای بارون قلبم آروم گرفته
شبای بی تو بودن بازم با خاطراتم با اینکه نیستی پیشم تو فکرم هنوز باهاتم
بیا بازم کنار من نفس بکش بجز من از همه ی آدما دست بکش
تو همیشه میگفتی تا آخرش با منی حالا میخای بری و منو ترکش کنی
وقتی که نم نم بارون میباره خاطره هامونو یادم میاره
اگه دلم گرفت هواتو کردم میخام واسم بارون بباره نم نم

۰۰

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام هوا بارونه امشب

دسته بندی : بزودی تاریخ : پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی پویا بیاتی به نام هوا بارونه امشب

Download New Song By Pouya Bayati Called Hava Baroone Emshab

متن آهنگ هوا بارونه امشب از پویا بیاتی

من با خودم یه عمره می جنگم توو این نبرد تن به تن تنهام
دور و بر من خیلیا هستن اما هنوزم کاملا تنهام
سردم شده دست منو ها کن تا شعله ی آتیش هم باشیم
دورم اگه با فکر لمسم کن حتما نباید پیش هم باشیم
من بودم اون مردی که توو شبهاش پیراهن تنهاییشو تن کرد
با اینکه فندک داشت اما باز سیگار و با سیگار روشن کرد
دیوونه مو مردم نمیدونن دیوونگی اصلا به ظاهر نیست
وقتی قطار از ریل خارج شه دلواپس حال مسافر نیست
من با خودم یه عمره می جنگم توو این نبرد تن به تن تنهام
دور و بر من خیلیا هستن اما هنوزم کاملا تنهام
سردم شده دست منو ها کن تا شعله ی آتیش هم باشیم
دورم اگه با فکر لمسم کن حتما نباید پیش هم باشیم
من بودم اون مردی که توو شبهاش پیراهن تنهاییشو تن کرد
با اینکه فندک داشت اما باز سیگار و با سیگار روشن کرد
دیوونه مو مردم نمیدونن دیوونگی اصلا به ظاهر نیست
وقتی قطار از ریل خارج شه دلواپس حال مسافر نیست

۰۰

شهره سلطانی بازیگر سینما از ارتباطش با خوانندگی گفت

 

شهره سلطانی که چند روز دیگر، کنسرتی ویژه بانوان را در تالار وحدت اجرا می‌کند، گفت: من نسبت به موسیقی، آدم پرت و پلایی نبوده‌ام که بخواهم از سر هوس کنسرت برگزار کنم.

سلطانی – بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده گروه موسیقی دات -، اظهار کرد: رشته تحصیلی من در هنرستان و دانشگاه، موسیقی بوده است. من همیشه سازم را زده و آوازم را خوانده‌ام و جزو افرادی نیستم که بخواهم نمایش یا شو بدهم.

سرپرست گروه موسیقی «دات» ادامه داد: من سنتور را به‌عنوان ساز اصلی و پیانو را به‌عنوان ساز مادر می‌نواختم و آواز سنتی را نزد هنگامه اخوان آموختم. در چند سال اخیر، گرایش موسیقی من از سنتی به پاپ تغییر کرده است. من پیش از این، در دوران دانشجویی به‌عنوان نوازنده روی صحنه رفتم و حدود یک‌ونیم سال پیش، کنسرتی را کارگردانی کردم.

سلطانی با اعتقاد به این‌که موسیقی پاپ بانوان مهجور واقع شده است، بیان کرد: من از زنان انتظار دارم که از این موضوع حمایت کنند تا مسؤولان متوجه شوند که این یک ضرورت است. من برای بچه‌های کار، زمین و صلح می‌خوانم و برای کاری که انجام می‌دهم، پیام دارم.

او درباره گروه موسیقی «دات» نیز توضیح داد: این گروه را من تشکیل دادم و سرپرستی آن را برعهده دارم. معنی نام آن نیز فرشته قانون و عدالت است. این یک گروه است که اعضای آن را زنان تشکیل می‌دهند. سازهای پاپ و مدرن، سازهای دوم اعضای این گروه است.

این هنرمند با بیان این‌که با ساعت اجرای کنسرتش (سه بعدازظهر) مشکل دارد، گفت: این، قانون است که کنسرت بانوان در چنین ساعت‌هایی برگزار می‌کنند. درخواست من از زنان این است که قبل از دیدن اجرا، قضاوت نکنند.

سلطانی همچنین اضافه کرد: دوست ندارم کارها را بازخوانی کنم، در این کنسرت هفت نوازنده همراه من می‌نوازند و ۱۱ قطعه را اجرا می‌کنیم. از میان این قطعات، ۹ قطعه جدید و ساخته من است، اما آثار نوستالژیک هم داریم.

به گزارش ایسنا، کنسرت گروه موسیقی «دات» به سرپرستی شهره سلطانی ۳۰ و ۳۱ تیرماه ساعت ۱۵ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

۰۰

نقد و بررسی آلبوم موسیقی «تاریکی» از زنده یاد «هادی پاکزاد»

 

نوشتن در مورد هنرمندی همچون هادی پاکزاد که ترانه‌هایش درگیر مضامین سطحی نیست کمی سخت است. با وجود اینکه در انعکاس افکار خود در ترانه‌ها بسیار موفق بود، «تاریکی» نقطه کوری در آثار او به شمار می‌رود.

زبان، ابزار تبادل فکر و در واقع رمز عبور قفل ذهن انسان‌ و اصلی‌ترین ویژگی و معیار هویت و باور است. کلام موجب نزدیکی افراد یک جامعه و شکل گیری اجتماعات و ایجاد ارتباطات یک پارچه است. مردم با بهره گیری کلام، افکار خود را به زبان آورده و ارتباطات عمیق پدید می‌آورند. شخصیت و هویت افراد بر اساس نحوه بیان و کلام آن‌ها شکل می گیرد. این مسئله در موسیقی نیز وجود دارد.

رواج گسترده موسیقی در سال های اخیر، انتقاداتی پیرامون کیفیت آثار هنری ارایه شده در این حوزه بر انگیخته است. برخی از این انتقادها متوجه نوع ترانه‌هایی است که در موسیقی پاپ به مخاطب ارایه می شود.

نحوه بیان افکار، به وسیله ترانه، بنیان اصلی در موسیقی با کلام است. توصیف و تعریف شعر هر چه باشد میزان قوه تخیل را در مغز شاعر به نمایش می‌گذارد. این که تخیلات و توهمات عوامل درک انسانی، در ترانه و شعر سهم ویژه‌ای دارند، مورد تردید نیست، ولی این که آیا این امور همه ماهیت ترانه است یا نه؟ مورد بحث و تأمل است.

ترانه از مظاهر موسیقی به شمار می‌رود و ابزار اجرای آن با موسیقی متفاوت است. چنان‌چه در موسیقی نتیجه کار، اصوات و ابزار اجرا، سازها هستند اما در ترانه نتیجه حاصل، کلمات و ابزار اجرایی، حنجره است.

ترانه در کنار موسیقی به عنوان انتزاعی ترین فرم‌های هنری، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هر ترانه هنگام نوشتن متعلق به زمان خاص خود است و امروز به زبان بیان دغدغه‌های افراد تبدیل شده است.

امروزه نقش ترانه در موسیقی مدرن بسیار پر رنگ شده است. ترانه اگر با آگاهی و توسط آهنگ‌ساز مسلط انتخاب و نوشته شود، تکمیل کننده پیام موسیقی است. در واقع موسیقی بدون کلام حاوی پیغام خاصی نیست، بنابراین هرکسی برداشت شخصی خود را خواهد داشت اما با اضافه شدن ترانه، سمت و سوی خاصی پیدا می کند.

مهدی اخوان ثالث می‌گوید: یک «شاعر» در جامعه اگر نگوییم از حساس ترین اعضا و عناصر است، لااقل یکی از حساس ترین نقاط و شاخه‌های پیکره و درخت آدمیت است، درختی در جنگل انسانی و جامعه ی بشری که هر نسیم آرام و باد تندی که می وزد، هر بارش و تابش و ضربت و ریزش بر او شاید بیش از دیگران تاثیر داشته باشد.

یکی از عناصر ترانه در موسیقی، زبان و تفکر پشت آن است. آنچه حافظ را برای ما از مرز زمان بیرون می آورد تفکر اوست وگرنه نمادهای عصر ما با نمادهای زمان او تفاوت بسیاری دارد. ترانه بازگوی فراز و نشیب‌ و باورهای انسانی از گذشته تا کنون است.

هادی پاکزاد هنرمندی بود که بیش از آن‌که بر جنبه‌های موسیقایی اثار خود تمرکز داشته باشد، بر کلام خود تکیه می‌کرد. او بارها در گپ و گفت‌های مختلف از کلام محور بودن آثار خود سخن گفته بود. ترانه و شعر همواره اولویت اصلی او در موسیقی بود و این مهم‌ترین تمایز آثار او با سایر آثار موسیقی راک در ایران به شمار می‌رفت.

استفاده از اشعار کلاسیک به جای ترانه نویسی بزرگ‌ترین مشکل موسیقی راک در ایران به شمار می‌رود. جایی که آهنگسازان و تولید کنندگان این حوزه تقریبا خود را در بن‌بست اندیشه می‌بینند. این روند هرچند در سال‌های اخیر با حضور گروه‌هایی همچون کامنت تا حدودی تغییر کرده و موجب شده تا برخی از این هنرمندان به سمت ترانه‌سرایی سوق پیدا کنند. به طور مشخص تعداد اندکی از گروه ها و ترانه سرایان در ایران موفق شده اند تا خصوصیات ویژه موسیقی راک را در ترانه‌های خود منعکس کنند. از همین روی در اکثر آثار راک باکلام ایرانی، مهم‌ترین ویژگی آن یعنی عنصر ارتباطی کلام نادیده گرفته شده است. شاید بیشترین عامل موفقیت هادی پاکزاد، ترانه‌های نوین او باشد که حاصل خلاقیت و تلاش او طی سال‌های متمادی است.

با این وجود «تاریکی» تقریبا نامنظم‌ترین آلبوم هادی پاکزاد که تا به حال از او منتشر شده، به شمار می‌رود؛ هرچند یک کالکشن از آثاری است که او از گذشته تا به حال منتشر کرده است. او با کنار گذاشتن دو آلبوم «سرزمین وحشت» و «زندگی زیرزمین»، مجموعه‌ای از بهترین اثار خود را در یک آلبوم گنجانده است. البته شاید همیشه بهترین‌ها کنار یکدیگر، برترین‌ها نباشد. ترانه‌های او تصاویر و تشبیهات نو آورانه‌ای را در خود جای داده که ذهن هر شنونده‌ خلاقی را بر می انگیزد؛ اما روند قطعات در آلبوم تاریکی کمی کسل کننده به نظر می‌رسد.

سوژه هایی که این خواننده طی مدت زمان هر آهنگ به وسیله کلام خود بیان می‌کند؛ متفاوت است. شیوه‌ای که موجب می‌شود هر شنونده ای تصویر ویژه‌ای نسبت به متن ترانه در ذهنش ترسیم کند.

هریک از این آثار در جای خود و در آلبوم خودشان، روایتگر یک داستان بوده‌اند اما اکنون بیشتر شبیه به تکه‌های گم شده پازل هستند. اکثر آثار هادی پاکزاد از منظر ترانه، یک سیر داستانی و مفهومی را دنبال می‌کرد، که این آلبوم از آن قاعده مستثنی شده است.

در متن ترانه‌ها اگر لایه‌ پنهان معنایی و عنصر زیبایی‌شناسی وجود داشته باشد، پشت مفاهیم و زبان ساده قرار می‌گیرد که با تکرار آن قابل دریافت می‌شود؛ ولی با یک بار شنیدن معانی باید روابط، جذابیت‌های موسیقایی و نیز تخیل کلام منتقل شود. پس یک ترانه خوب، ارتباط سالم و موثری با مخاطب برقرار می‌کند. اندیشه، عاطفه، تخیل و سایر عناصر، در حد متعادل و متناسب در ترانه‌های این خواننده وجود دارد.

ترانه‌های هادی پاکزاد، با توجه علاقه وافرش به فلسفه، به سمت این موضوع گرایش دارد. حتی ترانه‌های عاشقانه او، به شیوه خاصی بیان شده و خبری از «دوست دارم» های رایج موسیقی نیست. اما آن جا که لازم بوده، بیان عواطف و احساسات به نحوی بسیار ملموس و تاثیر گذار انجام شده است.

از همان نخستین قطعه آلبوم (اُ منفی) با غافلگیری ذهن مخاطب در مفهوم و توصیف خیلی خاص از یک عشق مرموز روبرو هستیم. شروع بسیار جذاب و وهم انگیز آهنگ، شنونده را به توجه بیشتر ترغیب می‌کند. استفاده از واژگان متفاوت، تازه و به نوعی کمتر شنیده شده نیز، به دقت در این اثر گنجانده شده است. این فرم و مدل تقریبا در کل آلبوم رعایت شده است. از همه مهم‌تر توجه به موضوعاتی که کمتر به آن‌ها پرداخته شده یا اصلا توجهی به آن‌ها نشده، به شکل ویژه‌ای آثار این هنرمند را نسبت به دیگران، تمیز داده است.

امروز هرچند «هادی پاکزاد» میان مخاطبان خود نیست، اما کلام او همچنان پابرجاست و زبان او وسیله تبادل افکار میان او و مخاطبانش است.

۰۰

دومین اجرای «حسام الدین سراج» در تهران لغو شد

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵

دومین اجرای «حسام الدین سراج» در تهران لغو شد

 

اجرای روز دوم کنسرت «سرود کهن» با اجرای حسام‌الدین سراج و گروه موسیقی «سور» در تالار وحدت لغو و به زمان دیگری موکول شد.

در حالی‌ که پیش از این در خبرها اعلام شده بود که کنسرت «سرود کهن» روزهای جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ تیرماه در تالار وحدت اجرا می‌شود، سامانه بلیت‌فروشی این کنسرت فقط برای ۲۵ تیرماه باز شده است.

مجید مولانیا – سرپرست گروه موسیقی سور – ضمن تأیید لغو شدن اجرای کنسرت برای روز ۲۶ خردادماه، اظهار کرد: ما تصمیم داشتیم این کنسرت را در دو روز و آخر هفته اجر کنیم و از آنجا که روز شنبه (۲۶ تیرماه) را برای برگزاری کنسرت مناسب نمی‌دانستیم، تصمیم گرفتیم اجرای دوم را به یک آخر هفته دیگر در آینده‌ای نزدیک موکول کنیم.

به گزارش ایسنا، گروه موسیقی «سور» به خوانندگی حسام‌الدین سراج و به آهنگسازی «مجید مولانیا» با عنوان «سرود کهن» در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

جمشید صفرزاده (سنتور)، حمید قنبری (تنبک)، علیرضا دریایی (کمانچه)، صابر سوری (عود)، امین دادوری (دف)، فرنام اسکندری (کمانچه آلتو) و مجید مولانیا (تار) به‌عنوان نوازنده‌های گروه موسیقی «سور» در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.

۰۰