دانلود آهنگ جدید

آذر ۱۳۹۵ -

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

فریدون آسرایی: تولید آلبوم جدید شروع نشده است
فریدون آسرایی در گفتگوی اختصاصی با رسانه «نوا» از جزییات جدید فعالیت‌های پیش رویش می‌گوید.

خواننده آلبوم «عشق یعنی» در ارتباط با فعالیت‌های جاری به خبرنگار رسانه «نوا» گفت: در حال حاضر تمام تمرکز برای تولید قطعه جدید است، این قطعه با غزلی از «محمدرضا نظری»، آهنگسازی خودم و میکس و مستر «ایمن خراسانی» به زودی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

آسرایی در ارتباط با دیگر جزییات این قطعه نیز افزود: برای این اثر هنوز نامی را انتخاب نکرده‌ایم وشاید بتوان گفت که نام این غزل سورپرایزی برای طرفداران است.

وی در خصوص انتشار جدیدترین آلبوم خود بیان کرد: هنوز کارهای ابتدایی برای انتشار آلبوم را آغاز نکرده ایم و نمی‌توانم در این خصوص اطلاعات دقیق‌تری را ارائه دهم، اما به محض سپری شدن کارهای ابتدایی، اطلاعات مربوط به این آلبوم متعاقبا اعلام می‌شود.

فریدون آسرایی در خصوص تور کنسرت‌های خود نیز خاطر نشان کرد: پس از ماه‌ها دوری نهم دی ماه سال جاری میزبان مخاطبان پایتخت نشین خواهم شد و در ادامه به اجرا برای مخاطبان در شهرستان‌ می‌پردازیم که پس از کسب مجوز هر کنسرت اطلاعات آن را منتشر می‌کنیم.
فریدون آسرایی در گفتگوی اختصاصی با رسانه «نوا» از جزییات جدید فعالیت‌های پیش رویش می‌گوید.

خواننده آلبوم «عشق یعنی» در ارتباط با فعالیت‌های جاری به خبرنگار رسانه «نوا» گفت: در حال حاضر تمام تمرکز برای تولید قطعه جدید است، این قطعه با غزلی از «محمدرضا نظری»، آهنگسازی خودم و میکس و مستر «ایمن خراسانی» به زودی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

آسرایی در ارتباط با دیگر جزییات این قطعه نیز افزود: برای این اثر هنوز نامی را انتخاب نکرده‌ایم وشاید بتوان گفت که نام این غزل سورپرایزی برای طرفداران است.

۰۰

تور کنسرت‌های اروپای رضا صادقی آغاز می‌شود
تور کنسرت‌های اروپای رضا صادقی، فوریه ۲۰۱۷ مصادف با بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

این کنسرت‌ها صادقی در حالی آغاز می‌شود که صادقی این روزها مشغول کار روی تازه‌ترین آلبومش است.

در این تور ابتدا رضا صادقی به همراه ارکستر خود به هامبورگ آلمان رفته و در تاریخ جمعه ۲۹ بهمن در یکی از سالن‌های این شهر از طرفداران خود پذیرایی خواهد کرد. او یک روز بعد در استکهلم پایتخت سوئد به اجرا می‌پردازد. همچنین یک هفته بعد و در تاریخ شنبه ۷ اسفندماه، اجرای ارکستر صادقی در سالن Capital Theater شهر مهاجرپذیر دوسلدورف آلمان و در روز یک‌شنبه در شهر لندن برگزار خواهد شد.

صادقی سابقه برگزاری چند کنسرت اروپایی را دارد و پیش‌تر هم در دوسلدورف روی صحنه رفته است، اما تور جدید کنسرت‌های او نخستین تور از اجراهایش با ارکستر جدید او در اروپا است. اعضای ارکستر جدید صادقی را بهنام ابطحی به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده دارام، مرتضی کریمی نوازنده عود، فاضل پیش نوازنده گیتار، سعید صارمی نوازنده پرکاشن و… تشکیل می‌دهند.

همچنین این تور اروپایی، اولین کنسرت‌های صادقی پس از انتشار آلبوم «یعنی درد» را شامل می‌شود و احتمالا قطعاتی از این آلبوم نیز به همراه رپرتوار ثابت آثار صادقی در شهرهای هامبورگ، استکهلم، دوسلدورف و لندن اجرا شود. تمامی این کنسرت‌ها به همت مؤسسه «تار پروداکشن» به مدیریت مجید عبدی برگزار خواهد شد.

آلبوم جدید رضا صادقی «یعنی درد» نام دارد که زمستان سال جاری با همراهی هنرمندانی نظیر بهنام ابطحی، مسعود همایونی، مهران خالصی، نیکان، بابک بابایی، محمد عابدینی، محمدعلی شیعاوی، آرمان منور صادق، شهراد امیدوار، محمدرضا رهنما، فؤاد غفاری، امیربهادر دهقان، حدیث دهقان، فؤاد فرهنگ، محسن حق‌نظری، مهرداد احمدزاده منتشر خواهد شد.

۰۰

طرح نو سهیل نفیسی منتشر می‌شود

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵

طرح نو سهیل نفیسی منتشر می‌شود

 

 

سهیل نفیسی جدیدترین آلبوم خود را با عنوان «طرح نو» دوشنبه ۲۹ آذرماه در بازار موسیقی سراسر کشور منتشر می‌کند.

«طرح نو» عنوان تازه ترین آلبوم سهیل نفیسی آهنگساز، نوازنده و خواننده مطرح موسیقی کشورمان است که روز دوشنبه ۲۹ آذرماه با برپایی یک مراسم رونمایی وارد بازار موسیقی می‌شود.

آلبوم «طرح نو» چهارمین آلبوم سهیل نفیسی بعد از انتشار آلبوم های «ریرا»، «ترانه های جنوب» و «چنگ و سرود» است که روز سه شنبه ۳۰ آذرماه توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به تهیه کنندگی افشین معصومی توسط پخش «هنر شهر» در فروشگاه ها و مراکز عرضه محصولات فرهنگی هنری سراسر کشور به مخاطبان عرضه می‌شود. در این آلبوم محمدرضا اصغری، مازیار خواجیان، حسین کمانی با ملودیکا، گیتار و گیتار بیس سهیل نفیسی را همراهی کرده‌اند.

مراسم رونمایی از این آلبوم موسیقایی نیز ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۹ آذرماه  با حضور سهیل نفیسی در کافه «شناخت» واقع در خیابان طالقانی، نبش خیابان فریمان برگزار می‌شود.

«طرح نو» عنوان تازه ترین آلبوم سهیل نفیسی آهنگساز، نوازنده و خواننده مطرح موسیقی کشورمان است که روز دوشنبه ۲۹ آذرماه با برپایی یک مراسم رونمایی وارد بازار موسیقی می‌شود.

جدیدترین اخبار دنیای موسیقی ایران و همچنین دانلود جدیدترین آهنگهای و آلبومهای ایرانی به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ از رسانه موزیک تراک برای علاقمندان به موسیقی ایرانی ارائه میگردد

۰۰

شهرام شکوهی: با آلبوم جدید میزبان طرفداران می‌شوم

شهرام شکوهی در گفتگوی اختصاصی  از برنامه های آتی خود در حوزه موسیقی گفت و از انتشار ۲ قطعه جدید تا پیش از پایان سال ۹۵ خبر داد.

شکوهی در خصوص انتشار جدیدترین آلبوم موسیقی خود به خبرنگار رسانه نوا گفت: جدیدترین آلبومم، سال آینده منتشر می‌شود و هم اکنون در حال جمع آوری قطعات این آلبوم هستیم.

وی درخصوص نام و عوامل این آلبوم نیز خاطر نشان کرد: در حال حاضر در مرحله  انتخاب قطعه هستیم و برای همکاری در ساخت و انتشار آلبوم به طور حتم افراد مشخص نشده اند. نام آلبوم نیز پس از تولید قطعات انتخاب می‌شود و متعاقبا اعلام می‌گردد.

این هنرمند درخصوص انتشار تک اهنگ‌های جدید خود گفت: قبل از انتشار آلبوم تا پایان سال جاری، دو قطعه که هنوز نامی برای آن در نظر نگرفته‌ا‌م را با همکاری امیرحسین کاشانیان و احسان یزدانی منتشر می‌شود.

وی همچنین در خصوص شایعات پیرامون بیماری خود گفت: بیماری قلبی دلیلی برای ممانعت از برگزاری کنسرتم نیست و کنسرت‌هایم پا برجا خواهد ماند.

دانلود آهنگ های شهرام شکوهی

دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی

این هنرمند درخصوص انتشار تک اهنگ‌های جدید خود گفت: قبل از انتشار آلبوم تا پایان سال جاری، دو قطعه که هنوز نامی برای آن در نظر نگرفته‌ا‌م را با همکاری امیرحسین کاشانیان و احسان یزدانی منتشر می‌شود.

۰۰

مصاحبه جنجالی امیر اشکان غلامی

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵

مصاحبه جنجالی امیر اشکان غلامی
امیراشکان غلامی خواننده و آهنگساز که تا کنون سه آلبوم در بازار موسیقی منتشر کرده است. او با انتشار آلبوم «پلاستیکا» بیش از پیش مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت. به بهانه انتشار چهارمین آلبوم رسمی این هنرمند، پای صحبت‌هایش نشستیم.

در آلبوم اول بیشتر از اشعار کلاسیک استفاده کردید، چه شد که این روند در دو آلبوم بعدی تغییر کرد؟

آلبوم سایه ها، در سال ٨۶ تولید شد و بنا داشتم در سال ٨٨ آن را به انتشار برسانم، اما به دلیل پاره‌ای از مشکلات موفق به اخذ مجوز نشد که در ادامه و در سال ٩٢، با حذف و افزودن چند قطعه به انتشار رسید؛ بنابراین تغییر فضای شعر و موسیقی به واسطه‌ی زمانی بود که حادث شد.

همیشه به اهمیت کلام در قطعاتتان توجه داشته‌اید، معیارهایتان برای انتخاب اشعار چه چیزی بوده است؟

در نظرم، خواننده باید در کنار دانش موسیقایی، دانش شناخت و درک شعر را نیز داشته باشد، چراکه وقتی صحبت از موسیقی با کلام می‌شود ، کلام در محوریت قرار دارد و بنده نیز از این امر مستثنی نیستم.

دلیل اینکه که در آلبوم دوم به دغدغه محیط زیست پرداخته‌اید، چیست؟

هنر و به ویژه موسیقی همواره در تاریخ جریان‌سازی و آگاهی رسانی کرده، در مملکت ما متاسفانه وضعیت محیط زیست بسیار اسف بار است و من نیز سعی کردم حتی با یک قطعه و آلبومی با این مضمون قدمی کوچک برداشته باشم…

آیا اقدام شما تاثیر گذار بوده؟

در خصوص تأثیر گذاری باید عرض کنم که امیدوارم این چنین باشد.

از همکاری با نوید اربابیان بگویید؟

نوید اربابیان، موزیسین بسیار نوگرا و خوش فکری است و همکاری با نوید بسیار برایم لذت بخش بود.

فضای کاری شما از موسیقی پاپ آغاز و به سمت راک گرایش داشته، دلیل این تغییرات در سبک شما چه بوده؟

همانطور که پیشتر هم عرض کردم، مابین تولید آلبوم نخست و دیگر آثار زمانی صرف شد که باعث این تغییر در روند کاری من شد و جدا از این من فضای آلبوم سایه‌ها را صرفا پاپ نمی‌بینم و درهمان مجموعه هم قطعاتی در فضای Rock و Blues وجود دارد.

با وجود انتشار سه آلبوم، آثارتان کمتر شنیده شده دلیل آن را در چی می‌بینید؟

متاسفانه باید عرض کنم، عدم توجه به آثار این‌چنینی محدود به آلبوم‌های بنده نیست و مشکل بسیار فراتر است و بدون شک مسئولین فرهنگی جامعه جواب این سوال را (احتمالا) بهتر از من بدانند

با وجود زحمات فروانی که برای آلبوم‌هایتان کشیده شده، اما تبلیغات خاصی برای آن صورت نمی‌گیرد، چرا در سکوت آن ها را منتشر می‌کنید؟

من به عنوان یک آهنگساز و خواننده مسئول کیفیت کار هستم نه تبلیغات بعد از آن، ناشران عزیز هم فقط در هنگام عقد قرارداد وعده‌های شیرین می‌دهند، چرا که وقتی حتی هزینه‌ی تولید (چاپ، کاغذ و کپی کردن لوح) هم با هزینه شخصی خواننده صورت می‌گیرد و کمپانی خود را به واسطه پخش شریک اثر می‌داند و پخش درستی هم انجام نمی‌دهد، دیگر چه انتظاری می‌رود؟!

پس از انتشار «پلاستیکا»، یک اجرای زنده داشتید، چرا پس از آن و در این مدت کمتر به روی صحنه رفته‌اید؟

دلیل آن روشن است، برای این سبک از موسیقی که مخاطب کمتری دارد، تهیه‌کننده‌ای هم وجود ندارد .

شما همواره در طراحی کاورآلبوم‌هایتان توجه ویژه ای داشته اید. به خصوص در دو آلبوم پلاستیکا و مسافران مردد؛ در مورد این موضوع کمی توضیح می‌دهید؟

طرح جلد آلبوم، مهمترین بخش در ارائه یک مجموعه است، مخاطب پیش از شنیدن اثر با آن مواجه می‌شود، پس از اهمیت بالایی برخوردار است، البته طراح این آلبوم‌ها وحید میثاقی عزیز هم نقش بسزایی در این امر داشت .

پس از همکاری با نوید اربابیان، در ادامه سبک کاری آلبوم پلاستیکا، آلبوم مسافران مردد را منتشر کردید. در مورد این آلبوم توضیح دهید…

آلبوم مسافران مردد هشت قطعه دارد که تمامی آنها توسط بنده ساخته و تنظیم شده، جز قطعه اول (هبوط) که پویان قندی عزیز فقط تنظیم آن را بر عهده داشته است.

اما بسیاری از رسانه‌ها، پویان قندی را به عنوان تنظیم کننده کل آلبوم معرفی کرده بودند…

متاسفانه در فضای مجازی و رسانه‌ها صحبت از همکاری در کل آلبوم به میان آمده که امیدوارم این مصاحبه شفاف سازی کند. همانطور که گفتم پویان عزیز تنها در قطعه اول آلبوم حضور داشته است.

در آلبوم آخرتان به دغدغه‌های انسانی پرداخته شده، کمی در این باره توضیح دهید.

چه امری فراتر از دغدغه‌های انسانی در قرن حاضر است؟ این مقوله می‌تواند دست مایه هزاران اثر هنری دیگر نیز باشد که البته در گذشته توسط برخی از هنرمندان داخل و خارج صورت گرفته است.

از کارها و فعالیتهای تازه‌تان بگویید.

آلبوم چهارم در حال حاضر در مرحله ساخت و تنظیم است و به زودی منتشر خواهد شد.

حرف آخر …

به امید فردایی بهتر برای هنر در جامعه ایران.

۰۰

هومن موسوی: اکثر خواننده‌ها و آهنگسازان ما کپی می‌کنند
هومن موسوی هنرمند سبک راک که تا کنون دو آلبوم در بازار موسیقی منتشر کرده، این روزها آلبوم جدید خود را در دست تهیه دارد؛ به همین بهانه و درخصوص فضای حال حاضر موسیقی راک گفتگویی با این هنرمند داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

با نگاه به اسامی اساتید شما، با هنرمندان فعال و پیشکسوت موسیقی سنتی روبرو می‌شویم، چه شد که با حضور آن اساتید به سمت موسیقی راک گرایش پیدا کردید؟

در واقع چون جنس موسیقی راک را دوست داشتم و به صدای این موسیقی به ویژه از نظر ارکستراسیون علاقه‌مندم که البته این یک نظر شخصی است؛ به غیر از آن فکر می‌کنم بعضی از اشعار برای بیان حرف و احساسشان به یک سازبندی دیگر به غیر از سازبندی مرسوم نیاز دارند. برای مثال زمانی که کلمات «عشق» و «نفرت» را بیان می‌کنیم برای هرکدام، حس و صدایمان تغییر می‌کند و این برای ابراز احساس است و ربطی به این ندارد که موسیقی خوش رنگ و لعاب استفاده کنیم.

من در آلبومم از تار استفاده کردم اما نخواستم تلفیق کنم و تنها دلیل این استفاده در آن است که حس کردم تناسب بهتری بین شعر و موسیقی ایجاد می‌شود.

موسیقی راک در ایران، به نوعی با اشعار کلاسیک درآمیخته، شما دلیل علاقه هنرمندان این سبک، به این نوع اشعار را در چی چیزی می‌بینید؟

این اتفاق حدود ده سال است که در این فضا مرسوم شده که شاید به خاطر نوع گویش شعر کلاسیک است. در موسیقی راک زمانی که شعر گفته می‌شود، اگر ترجمه فارسی آن را بخوانیم شاید زبان معیار باشد اما وقتی انگلیسی آن را می‌خوانیم، می‌بینیم که بالاتر از معیار است و دلیل آن نیز جدی بودن این فضا است.

از سوی دیگر نیز کلا دغدغه‌ای که موسیقی‌دانان راک دارند این است که خیلی از ترانه‌سراها با آن‌ها کار نمی‌کنند که شاید به این دلیل باشد که با موسیقی راک آشنا نیستند و راک در ایران کمی پیش پا افتاده شده است. به نظر من همیشه هم استفاده از شعر کلاسیک درست نیست و گاهی ممکن است شعر و موسیقی ربطی به یکدیگر نداشته باشند.

معیار خودتان برای انتخاب اشعار چیست؟

من شعر انتخاب نمی‌کنم؛ من می‌بینم حرفی که قصد بیانش را دارم، کدام یک از شاعران نوشته، به طوری که نتیجه آن اثر، همکاری مشترک من با آن شاعر باشد. من نمی‌خواهم فقط شعری را بخوانم طوری که تنها نظر مخاطبان را جلب کنم، متاسفانه برخی از خواننده‌ها شعر را نمی‌فهمند و تنها شعر را ‌می‌خوانند به شکلی که تنها اگر زبان فارسی را بلد باشی، می‌توانی این کار را انجام بدهی.

شما قطعه «ترس» را خودتان نوشته‌اید، درخصوص این کار نیز توضیح بدهید.

من هیچوقت خودم را شاعر نمی‌دانم؛ اما در این قطعه چون حرف‌های خودم و ترس شخصی‌ام را بیان می‌کنم هیچ شاعری نمی‌توانست آن را بیان کند.

در همین راستا، وقتی موسیقی روز جهان رو می‌بینیم، بسیاری songwriter هستند و جدا از خوانندگی، ترانه‌سرایی و آهنگسازی قطعاتشان را نیز انجام می‌دهند. فکر نمی‌کنید اگر این قضیه در ایران نیز انجام شود باعث پیشرفت موسیقی ما می‌شود؟

این سوال نکته ظریفی دارد چراکه هم می‌تواند باعث ماندگاری اثر شود و هم کار را تاریخ مصرف دار کند. من به عنوان مثال خودم گیتار می‌زنم اما وقتی نوازنده‌ای مثل مسعود همایونی را می‌شناسم کار را به او واگذار می‌کنم یا خود من شعر می‌نویسم اما وقتی شاعری همان حرف‌ها را بهتر بیان کند از اشعار او استفاده می‌کنم.

درکل این کار بستگی به هنرمندان و غرور آن ها دارد. برخی می‌خواهند همه کارها را خودشان انجام دهند که در نتیجه کار سخیفی ارائه می‌شود که تنها برای امروز ما جواب می‌دهد. اما گاهی کارهای خوبی نیز اینگونه منتشر می‌شود که آن زمان می‌بینیم که آن خواننده واقعا شاعر است.

سال گذشته آلبومتان منتشر شد اما پخش مناسبی نداشت، دلیل آن را در چه چیزی می‌بینید؟

این اتفاق را گناه شرکت پخش نمی‌دانم، چرا که آن‌ها هم هزینه می‌کنند و به نفعشان است آلبوم‌ها بیشتر بفروشد. به نظر من مشکل از فروشگاه‌ها و سیستم اطلاع رسانی است؛ متاسفانه وقتی فروشنده‌ها یک قطعه را دوست دارند تنها آن را پخش می‌کنند و همین باعث استقبال مردم از آن می‌شود. در کل هم شاید تنها ده خواننده در ایران باشند که می‌فروشند. در حال حاضر نیز توزیع سوپرمارکتی شکل گرفته و موسیقی‌هایی در سبک راک کمتر دیده می‌شود و در نتیجه می‌توان گفت فروشگاه‌های موسیقی عملا شکست خورده‌اند.

درخصوص برنامه‌های آتی خود برای مخاطبان بگویید…

سومین آلبومم را در دست تهیه دارم که حدود شصت درصد کارهای آن انجام شده است؛ اما پیش از آن باید حتما سروصدایی شود که مردم و حداقل ده میلیون نفر، با موسیقی من بیشتر آشنا شوند و پس از آن آلبوم را منتشر خواهم کرد؛ چرا که کاری به غیر از این به نظر من اشتباه است.

همچنین از همین هفته تمرین‌های من برای اجرای زنده نیز آغاز شده که بعد از محرم و صفر به احتمال زیاد در سالن ایوان شمس به روی صحنه خواهم رفت.

برای برنامه در شهرستان هم، بسیار علاقه‌مند به اجرا در شهرهای دیگر هستم، چراکه مردم می‌توانند یک نوع موسیقی دیگر را نیز بشنوند. من مدتی هم موسیقی سنتی کار می‌کردم و می‌بینم که موسیقی ما بسیار یکنواخت شده است. متاسفانه خواننده‌ها و آهنگسازان ما اکثرا کپی می‌کنند و شاید دلیلش این باشد که آهنگسازانمان دلی کار می‌کنند و سواد یا سلیقه‌ی کافی برای این کار را ندارند و فکر می‌کنم در آینده نیز وضع از این هم بدتر خواهد شد.

شما به عنوان یک موزیسین راک، فکر می‌کنید در آینده این سبک بتواند جایگاهی همانند موسیقی پاپ امروز پیدا کند؟

من فکر می‌کنم این اتفاق رخ دهد اما ایراداتی نیز دارد؛ برای مثال سبک‌هایی مثل هیپ هاپ و R&B درحال پیشرفت هستند و ما اگر طی یک یا دو سال آینده نتوانیم فعالیت‌های گسترده‌ای داشته باشیم، بعید است امیدی به موسیقی راک در ایران باشد.

موسیقی راک به استثنای چند نفر از لحاظ اجرا و کنسرت خیلی جای کار دارد تا به پاپ برسد. برای مثال من یک بار به کنسرت امید حاجیلی دعوت شدم که به نظرم از لحاظ تمیز بودن اجرای خواننده و نوزانده‌ها بسیار عالی برگزار شد و کمتر خواننده‌ی راکی داریم که بتواند انقدر بین مردم در سالن تاثیر گذار باشد.

اما کنسرت‌های راک ایرادات زیادی دارد و خیلی مانده تا به جایی برسد که بتوان به آن کنسرت گفت؛ دلیل اصلی آن نیز بی سر و سامانی و عدم وجود مدیری است که به اجراها و ارکسترها تذکر بدهد تا موزیسین‌ها به جای show off بیشتر به موسیقی خود توجه کنند.

در انتها نیز اگر فکر می‌کنید صحبتی جا مانده، بیان کنید.

به عنوان حرف آخر، متاسفانه آفتی به جان موسیقی راک افتاده که آن هم عدم اعتقاد برخی از خواننده‌ها به شعر فارسی است؛ سرچشمه آن هم هنرمندانی هستند که خودشان را خیلی قبول دارند و به سمت موسیقی بی‌کلام و اکثرا هم به سمت کاور کردن می‌روند. ای کاش دولت اجازه می‌داد تا مکان‌هایی مثل کافه‌ها در اختیار این هنرمندان قرار بگیرد و قطعات کاور را به صورت رایگان برای مردم اجرا کنند، چرا که من در هیچ جای دنیا ندیده‌ام در سالن هزار نفری بلیت فروشی و کارهای کاور را با همان ارکستراسیون اجرا کنند.

ای کاش در موسیقی و رفتارمان تعادل داشتیم؛ برخی بیش از حد، اضافه کاری یا کم کاری در کارهایشان می‌کنند و برخی تعصب در اجرای اشعار فارسی و برخی نیز تنها قطعات غیر فارسی اجرا می‌کنند. این موضوع باعث عدم تعادل در موسیقی ما می‌گردد.

۰۰