دانلود آهنگ جدید

مرداد ۱۳۹۵ -

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷

آلبوم «جایی برای همیشه» رونمایی شد

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵

آلبوم «جایی برای همیشه» رونمایی شد

 

مراسم رونمایی آلبوم جایی برای همیشه اثری از گروه موسیقی سه نقطه عصر پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه در مرکز موسیقی بتهوون برگزار شد.

کیان شمس (گیتار الکتریک)، آرش رستمی (خواننده و گیتار آکوستیک)، سروش اعتصامی (گیتار الکتریک)، آریا ضمیری (درامز) و عطا تاسه (گیتار بیس) اعضای گروه سه نقطه را تشکیل می‌دهند.

در این مراسم اعضای گروه موسیقی سه نقطه که از شیراز به تهران آمده بودند، به امضای نخستین اثر رسمی‌شان در مرکز موسیقی بتهوون پرداختند.

آرش رستمی در گفتگو با خبرنگار وب‌سایت «ریتم نو» گفت: «اعضای گروه، سه نفر ساکن شیراز، ۱نفر بندرعباس و ۱ نفر رشت هستند که این دو نفر هم دانشجوی شیراز بودند و پس از آشنایی تصمیم گرفتیم با یکدیگر فعالیت موسیقی را ادامه دهیم و با هزینه‌ی شخصی گروه، آلبوم را ضبط کردیم.»

وی تصریح کرد: «تمام اعضای گروه به‌صورت مجزا فعالیت‌های موسیقایی‌شان را داشتند اما با دوستان در یک حرکت جمعی تصمیم به انتشار آلبوم گرفتیم.»

رستمی در پایان در مورد نخستین آلبوم گروه توضیح داد: «سبک آلبوم جایی برای همیشه به‌نوعی راک تجربی است که در آن سعی شده تمرکز بیشتری بر روی ارتباط کلام فارسی با این نوع سبک داشته باشیم. البته نمی‌دانم موفق بودیم یا خیر! اما پس از حدود دو سال توانستیم آلبوم را جمع‌آوری کنیم و به انتشار برسانیم.»

نخستین آلبوم گروه سه نقطه دارای ۱۰ قطعه به نام‌های تو، دیوار، صورت های سرد، مثل برگ، دور شو، هم سایه من، جایی برای همیشه، جاذبه، پژواک و دوباره است.

گفتنی است؛ کنسرت گروه سه نقطه ۲۹ شهریورماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و اعضای این گروه برای اولین بار اجرای قطعات آلبوم جایی برای همیشه را روی صحنه می‌برند.

۰۰

خواننده «یار دبستانی من»: حیف است کتاب فراموش شود

 

جمشید جم خواننده «یار دبستانی من» در برنامه تلویزیونی «شابک» گفت: همه مردم یک صفحه یا دو سطر هر شب زمان خواب یا زمانی که ازسر کار می‌آیند کتاب بخوانند تا بچه‌ها یاد بگیرند، حیف است کتاب فراموش شود.

برنامه تلویزیونی «شابک»، با بخش‌های متنوع مربوط به فضای موسیقی روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

جم که میهمان این قسمت بود؛ وضعیت موسیقی کشور را خوب ندانست و موسیقی را به موج تشبیه کرده و گفت: سیاست گذاری‌های موسیقی قوی نیست.

همچنین او با اشاره به رادیو، گفت: کار رادیو و موسیقی مکمل هم هستند. قرائت نماز، تلاوت و سخن گفتن اگر موسیقی نداشته باشد قابل شنیدن نیست. اول نغمه، لحن، صوت و در کنارش رادیو است و به این دلیل این دو مکمل هم هستند.

خواننده «یار دبستانی من» با اشاره به آثاری که تاکنون ساخته، گفت: حدود سی الی چهل اثر ساخته‌ام و بیشتر برای متن فیلم‌ها کار کردم. او با اشاره به اینکه اگر ما متناسب با متن و موضوع، موسیقی کارکنیم، فیلم، ترانه و تصنیف ما هیچ یک به بیراهه نمی‌کشد.

جم با اشاره به حضورش در تلویزیون بیان کرد: ۳۸ سال از انقلاب گذشته، ما ماموریتمان را در رادیو انجام دادیم ولی تصویر چون تاثیر بیشتری دارد دلم می‌خواست وارد تلویزیون بشوم.

این خواننده درخصوص آهنگ «یار دبستانی من» گفت: چون خودم در راهپیمایی‌های سال‌های انقلاب حضور داشتم و در ماه‌های پایانی رژیم قبل یک آهنگی را خواندم بنام «تلاش» از آقای حسن فرازمند که او «یار دبستانی من» بود.

وی افزود: حکومت نظامی وقت، صدای من را حذف کرد، در حالی که آن سریال ازدرد و رنج مردم و کارگران حرف می‌زد و آن زمان با حذف این سریال من زخمی شدم و تصمیم گرفتم که فعالیتم را بیشتر کنم و بدون اینکه بدانم «یار دبستانی من» برای متن فیلم هست و چه ربطی دارد، این شعر و آهنگ را خواندم و به شهدای کوچک و بزرگ تقدیم کردم.

جم درخصوص موسیقی سنتی ومحلی گفت: از سال ۵۶ موسیقی سنتی در ذهن مردم جا افتاده است در حالی که لفظ سنتی نادرست است؛ سنت مربوط به فرهنگ آداب،‌ رسوم و باورهای مردم است و اشتباه است که با موسیقی سنت را بیاوریم، بلکه باید بگوییم ایرانی اصیل و کلاسیک. دوما موسیقی محلی نداریم و باید بگوییم اقوام ایرانی.

خواننده آهنگ «یار دبستانی من» با اشاره به اینکه همه مردم یک صفحه یا دو سطر هر شب زمان خواب یا زمانی که ازسر کار می‌آیند کتاب بخوانند تا بچه‌ها یاد بگیرند، گفت: این کار سبب می‌شود که فرهنگ کتابخوانی ترویج پیدا کند؛ حیف است کتاب فراموش شود.

جم در پایان با اشاره به آرزوی خود در زمینه کتاب گفت: این بزرگترین آرزوی کتابی من است تا بعد از توسعه موسیقی خوب و منزه، مردم ما خانواده‌های خود را به کتاب خواندن علاقه‌مند کنند.

معرفی و متن خوانی کتاب «آوای تار یحیی» بخش دیگری از برنامه شب گذشته شابک بود.

برنامه تلویزیونی «شابک» ، برنامه‌ای با موضوع کتاب و کتابخوانی است که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

۰۰

روایتی جدید از یک قطعه فولکلوریک توسط «مزدا شاهانی»

 

مزدا شاهانی آهنگی از آلبوم جدید خود «آتش، دریا، لبخند» که آمادۀ انتشار است را قبل از نشر آلبوم به مخاطبین هدیه کرد.

این موزیسین درباره قطعه «مجنون نبودم» گفت: «”مجنون نبودم” یک کار محلی است که همانند دیگر آثار ارزشمند ملی، ریشه در اعماق فرهنگ و تمدن پربار ایران‌زمین دارد. این اجرا روایت جدیدی است از من، برای مردم عزیزم به خصوص جوانان با امید اینکه لحضات زیبایی برایشان فراهم سازد و لذت ببرند.»

این نوازنده، خواننده و موزیسین باتجربه اضافه کرد: «غالباً آثار محلی مولف مشخصی ندارند. ملودی‌ها و ترانه‌ها از درون مردم با گذشت زمان در حین کار و مراسم مختلف و در نواحی مختلف این مرز و بوم شکل گرفته‌اند. در مورد آثار محلی می‌توان گفت که برخی از آنها اجراها و روایت‌های مختلفی دارند. مثل «رعنا» در گیلان.»

شاهانی افزود: «آثار محلی طی سالیان متمادی بارها به شیوه‌های یکسان و رایج و حتی غیر مرسوم با کیفیت‌های مختلفی اجرا شده‌اند. بسیاری از پیشکسوتان و اساتید موسیقی‌های محلی، کلاسیک، پاپ و راک ایران که برخی از آنها اساتید بزرگوار من بودند، آثار ارزشمند محلی را به شیوه‌های مختلفی تنظیم و اجرا کردند. مسلماً از نظر حرفه‌ای و تحقیق میدانی، آثار محلی را باید در همان محل و از زبان اقوام محلی و در حین انجام همان مراسم دید و شنید. متن ترانه‌های بیشتر آثار محلی از نظر ادبی قوی نیستند و غالباً بیشتر زبان ساده و داستان‌گونه‌ای دارند و دلیل عمده‌اش این است که برخاسته از درون مردم است. البته به مرور زمان ترانه‌ها و ملودی‌های محلی دستخوش تغییرات و ویرایش شده‌اند، که بحث مفصلی دارد.»

این خواننده در مورد این قطعه، تصریح کرد: «در ملودی آواز تغییری ایجاد نکرده‌ام و سعی کرده‌ام به ترانه دست نزنم. ولی لهجه و گویش را به لهجه تهرانی امروز خوانده‌ام نه به لهجه شیرینی که داشت. چون بارها به آن نوع گویش اجرا شده است. یکی از دلایل اجرای مجدد و متفاوت این اثر این بود که حضور موسیقی‌های زیبای محلی خیلی کمرنگ شده و بیشتر جوان‌های ما، موسیقی محلی مقامی و ملی‌شان را دنبال نمی‌کنند و متاسفانه امروز حتی بیشتر موسیقی‌های پاپیولار غیر ایرانی دهه چهل تا اواخر پنجاه خورشیدی و زیرمجموعه‌هایش که در ایران هم رایج بود نیز، از استانداردهایش دور شده و خیلی ضعیف‌تر از گذشته به گوش می‌رسند.»

او ادامه داد: «درباره آهنگسازی، تنظیم و نحوۀ اجرای اثر باید بگویم در اجراهای مختلفی که تحقیق کردم و به گوشم رسید، این نوع اجرا وجود نداشت. به همین خاطر به این فرم روی آوردم. موسیقی‌های محلی و مقامی و ایرانی غالباً مدال هستند. من در تنظیم این ملودی را تنال در نظر گرفتم و تونالیته‌ای که انتخاب کردم تقریباً در محدوده صدای بیشتر به سمت باریتون (صدای بمِ مردان) است تا تِنور (صدای زیرِ مردان). می‌توانستم آهنگ را دو پرده بالاتر بخوانم ولی این کار را نکردم تا صمیمی‌تر به گوش برسد. از هارمونی و ریتم موسیقی جزلاتین استفاده کردم. البته سعی کرده‌ام به ملودی آواز و ترانه وفادار بمانم تا مخاطب ایرانی خیلی از آن دور نشود. تقریباً هشتاد درصد آهنگ آکوستیک (زنده) ضبط شده است. من چهار لاین گیتار آکوستیک، دو لاین گیتار اسپانیش و دو لاین ماندولین نواخته‌ام. بخش‌های گیتار باس، باس درام و اسنرها را دوست موسیقی‌دانم «سعید عزیزی» با سینتی سایزر و کیبورد نواخت و البته هنگام ضبط گیتارها و بقیه سازهایی که اجرا می‌کردم ناظر ضبط بود و کمک کرد و از نظرات خوبش بهره‌مند شدم. نوازندگی تیمبالس‌ها و پرکاشن‌ها را ژوبین محمودی عزیز مثل همیشه با مهارت تمام اجرا کرد.»

این هنرمند با سابقه در پاسخ به اینکه آیا این قطعه قرار است در قالب یک آلبوم نیز منتشر شود یا نه، عنوان کرد: «آلبومی با نام «آتش، دریا، لبخند» هست که «مجنون نبودم» در این آلبوم قرار دارد. البته هنوز منتشر نشده است. باقی قطعات این آلبوم محلی نیست، اما آلبومی از آثار محلی را بازسازی، تنظیم و ضبط کرده‌ام که تقدیم شنوندگان عزیز می‌کنم.»

او در پایان گفت: «آلبوم «آتش، دریا، لبخند» برای ارج نهادن و محترم شمردن شنوندگان موسیقی، بسیار متفاوت با برخی آثار موسیقی پاپیولار موجود در بازار کار شده است. خیلی از دوستان هنرمند با من همراه بوده‌اند که از آن‌ها تشکر می‌کنم. دوستانی که مستقیم در آلبوم حضور داشته‌اند و همکاری کرده‌اند، خانمها غزل و ترانه کیانی‌نژاد -دختران هنرمند فقید شادروان «مازیار» خواننده سرشناس-، خانم فریبا سعادت، آقایان سعید عزیزی، داریوش فرزاد و دوستان هنرمندی که نامشان در لیست نوازندگان و هنرمندان آلبوم هست… از همه عزیزان به خصوص استاد شمس لنگرودی که در این آلبوم از اشعار زیبای ایشان هم بهره‌مند شدم بی نهایت سپاس‌گزارم.»

۰۰

شب «شمس» با اجرای پورناظری‌ها

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵

شب «شمس» با اجرای پورناظری‌ها

 

در ازدحام پرهیاهوی خیابان‌های شهر و آدم‌هایی که مدرنیته حوصله ای برایشان باقی نگذاشته، در میان این همه آسمان خراش و عرصه تقلیدهای نچسب، هنوز جایی هست که بنشینی و دل بدهی به نت‌های ناب ایرانی.

تالار وحدت شامگاه ۳۰ تیرماه میزبان اولین شب کنسرت گروه «شمس» و کیخسرو پورناظری بود که پس از ۳ سال تنبورش را در تهران دست گرفت و نواخت و نواخت. اجرا از جایی آغاز شد که کیخسرو پورناظری در میان تشویق‌های بی امان مخاطبان روی صحنه قرار گرفت و آیین مشکاتیان نیز که قرار بود با سازهای کوبه ای مقام‌های تنبور را همراهی کند، پشت سر او روی صحنه آمد.

پورناظری قرار بود و «از دوار چرخ» بنوازد و این گونه از مولانا بخواند: «رفت این دل سودایی گم شد دل و هم سودا… کو برتر از این سودا، سودای دگر دارد…»

نرم نرمک نوای ساز آیین مشکاتیان هم از راه می‌رسد تا از همراهی با تنبور برآید.

بخش دوم اجرا اما به سه نوازی تنبور اختصاص داشت و حالا نوبت تهمورس و سهراب پورناظری بود که در جوار پدرشان و برای مخاطبان ساز بزنند. حسین رضایی نیا و آیین مشکاتیان هم در کنار آن ها قرار گرفتند و دل به نوای تنبور دادند. این بخش از اجرا با آوازهای سهراب پورناظری همراه می‌شد.

اما بخش سوم اجرا با جضور گروه تنبور «شمس» بر روی صحنه همراه شد. کاوه گرایلی، سپند دادبه، خورشید دادبه، نیکناز میرقلمی و علیرضا جوادی در کنار آن ها قرار گرفتند و از «راز»، «مطرب مهتاب رو» و «همراز» خواندند و نواختند.

این اجرا امشب (۳۱ تیرماه) نیز تکرار خواهد شد و قرار است که بخشی از عواید این کنسرت به هنرمندان موسیقی از کار افتاده تقدیم شود.

۰۰

موزیک ویدئو «خواب سیاه» با صدای حامی منتشر شد

 

حامی در خصوص انتشار ویدیوی قطعه خواب سیاه خود گفت: این ویدئو را دو سال پیش زمان انتشار آلبوم یک لحظه عاشق شو ساختم.

امروز یک ویدئو دیده نشده از حامی در فضای مجازی منتشر شد و با استقبال کم نظیری روبه‌رو شد. این ویدئو که برای قطعه خواب سیاه از آلبوم «یک لحظه عاشق شو» ساخته‌شده است، نام سیاوش طاهری را به‌عنوان کارگردان در شناسنامه خود می‌بینید. عماد ذبحی نیز تهیه‌کننده این ویدئو بوده است.

حامی در خصوص این ویدئو و انتشارش گفت: «این ویدئو را دو سال پیش زمان انتشار آلبوم یک لحظه عاشق شو ساختم و تنها یک‌بار از شبکه یک‌صدا و سیما پخش شد. البته همراه با لوگو و نه با این کیفیت که در اختیار شما قرار داده‌ام. می‌توانم بگویم این ویدئو یک ویدئو دیده نشده است و تا به امروز کسی آن را نداشته.»

همچنین ترانه‌سرای این قطعه پوریا ربیعی بوده و علیرضا قرایی منش وظیفه آهنگسازی آن را بر عهده داشته و تنظیم این قطعه برای ارکستر به عهده رضا تاجبخش بوده است.

 

متن آهنگ خواب سیاه حمید حامی

افتاده دردت تو سرم یه قرص ماه به من بده
به من از این خواب سیاه جرات پا شدن بده
مهمون چشمای توام قلبمو پشت در نذار
پای فراموشی شب صبح رو به خاطرم بیار
یه کاری کن دلشوره هام آروم بگیرن یکمی
واسه یه لحظه هم شده خیال کنم که پیشمی
یه کاری کن ستاره ها دست بکشن روی سرم
از دل تنگ این قفس تا ته دنیا ببرم
افتاده دردت تو سرم یه قرص ماه به من بده
به من از این خواب سیاه جرات پا شدن بده
هر کی به قلب من رسید چند روزی موند و راهی شد
باز دل دریایی من اسیر تنگ ماهی شد
هر کی که شد سنگ صبور شیشه این دلو شکست
قید من و عشقو زد و پنجره ی قلبش رو بست
یه کاری کن دلشوره هام آروم بگیرن یکمی
واسه یه لحظه هم شده خیال کنم که پیشمی
یه کاری کن ستاره ها دست بکشن روی سرم
از دل تنگ این قفس تا ته دنیا ببرم
افتاده دردت تو سرم یه قرص ماه به من بده
به من از این خواب سیاه جرات پا شدن بده

۰۰

سفری در زمان توسط «فرزاد فرزین» از ۱۴۱۰ تا ۲۳ مرداد

 

کنسرت ۱۴۱۰ فرزاد فرزین شب گذشته ۳۰ تیرماه در حالی برای طرفدارانش چند غافل گیری به همراه داشت که حسام نواب صفوی بازیگر سینما نیز در این کنسرت پیانو نواخت.

شب ۳۰ تیرماه کنسرت فرزاد فرزین با گروه «شوک» یکی از متفاوت ترین اجراهای پاپ را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی رقم زد. همانطور که پیش از این در تبلیغ این رویداد آمده بود این گروه بنا داشتند با سفری به زمان علاقمندان خود را در سال ۱۴۱۰ ملاقات کنند.

قبل از آغاز کنسرت اولین چیزی که جلب توجه می کرد دکور متفاوتی بود که به نظر می رسید برای منظور خاصی طراحی شده است. قبل از ورود فرزین به صحنه نماهنگی پخش شد و سپس این خواننده پاپ با قطعه «احساس من» روی صحنه آمد. ظاهر متفاوت همه اعضا و موی سفیدشان نشان از گریم آنها بود که خودشان را در ۱۵ سال آینده یعنی ۱۴۱۰ تصور کرده بودند.

البته علاوه بر دکور و گریم متفاوت این گروه، اتفاق دیگری هم ابتدای برنامه رخ داد که به درخواست عوامل مطرح نمی شود تا جذابیت آن برای کسانی که می خواهند ۲۳ مرداد به این رویداد بیایند از دست نرود ولی پرفورمنس اجرا شده توسط یکی از بدلکاران کشور در ابتدای برنامه برای کسانی که به اجرای شب ۲۳ مرداد می روند، جالب خواهد بود.

فرزین کنسرت را با خواندن یک آهنگ شاد دیگر به نام «عاشقت شدم» ادامه داد. «چرا تو» و «گوشی» در ادامه برنامه خوانده شد و سپس قطعه «هدفون» را از آلبوم «شخصی» اجرا کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

این خواننده پاپ با اشاره به اینکه قطعه بعدی را نشد در آلبوم «۶» بگذارد آهنگ «نگرانتم» را اجرا کرد. بعد از خواندن قطعه «تو چه باشی» درباره گریم خود و اینکه هنوز احساس جوانی دارد با مردم صحبت کرد و سپس از صحنه خارج شد تا سورپرایزی دیگر را ارائه کند.

حسام نواب صفوی به همان ترتیبی که فرزاد فرزین از دکور عجیب و سورپرایزی خود وارد شد روی صحنه آمد و پس از تشویق حاضران به اجرای قطعه ای با پیانو پرداخت.

نواب صفوی بعد از این اجرا در کنار فرزاد فرزین ایستاد و به شوخی بیان کرد که خوشحال است همه ما بعد از ۱۵ سال تکان نخوردیم و همینطور جوان ماندیم. او بیان کرد که امیدوار است در سال ۱۴۱۰ در همین مکان مردم را ملاقات کند و برای شان بنوازد.

فرزین بار دیگر روی صحنه آمد و بعد از اجرای قطعه «بچه» اعلام کرد که کنسرت ۱۴۱۰ برای ۲۳ مرداد تمدید شد. این خواننده به همراه اعضای گروه و مهمانانش از صحنه خارج شدند و سپس بخش هایی از فیلم پشت صحنه روی پرده رفت.

در بخش دوم برنامه این خواننده و همه کسانی که پشت صحنه رفته بودند بار دیگر با ظاهری متفاوت و این بار با گریم های امروزی و جوان و لباس های جدید روی صحنه آمدند و ابتدا با اجرای بداهه نوازی و سپس آهنگ «۶» بخش دوم را آغاز کردند.

در ادامه کنسرت فرزین بعد از خواندن قطعه «شانس» به اجرای «اعتراف» یکی از قطعاتی که سروده مریم حیدرزاده است، پرداخت که اولین بار سال ۸۴ اجرا کرده بود. در ادامه نیز «تو فکرتم»، «قلبم»، «ماه عسل» با همخوانی مردم اجرا شد.

قطعه آخر آهنگ شاد «باتو» بود که فرزاد فرزین با این آهنگ از همه خداحافظی کرد تا بار دیگر ۲۳ مرداد با همین اجرا روی صحنه بیاید.

احسان علیخانی، مهدی یراحی، سیاوش خیرابی، مهدی مدرس، ایمان غیاثی، نیوشا ضیغمی، سوگل طهماسبی مهمان این شب از برنامه بودند.

امیر میلاد نیکزاد نوازنده کیبورد، احمد امین پور نوازنده پرکاشن، مهرداد مافی نوازنده گیتار الکتریک و اسپانیش، یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون، کسری خدیور نوازنده ویولون، احسان امیری نوازنده گیتار بیس، سهراب رمضان زاده نوازنده درامز، رهبر ارکستر مهران خلیلی و پیمان عیسی زاده مدیر برنامه گروه شوک، کیوان ملک مطیعی کارگردان، رسول ترابی تهیه کننده از همراهان فرزین در این کنسرت بودند.

۰۰

دانلود آهنگ جدید اپیکور بند به نام به ما نمی خوری

دسته بندی : بزودی تاریخ : جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی اپیکور بند به نام به ما نمی خوری

Download New Song By Epicure Band Called Be Ma Nemikhori

متن آهنگ به ما نمی خوری از اپیکور بند

یادته می گفتی این فرمول ماست شب رو تخت صبح رو تراس
هر وقت رفتی برگشتی گفتی بیا آب بدیم به این گلدون باغ
همه چی عالی حس ما فقط خوب رابطمون دوری از این اجتماع بلد بود
هر وقت دعوا بینمون می شد جفتمون با هم می گفتیم اشتباه از من بود
اشک تو چشامونه فکر نکن برام آسونه
ولی میدونم همیشه تش جداییه این یه قانونه
دختر حش … نبینم پکری نبینم اشکو تو اون چشای عسلیت
من از تو ندیدم تو روزام اثری جز یه عشق فیک بدلی
یادته می گفتی این فرمول ماست شب رو تخت صبح رو تراس
هر وقت رفتی برگشتی گفتی بیا آب بدیم به این گلدون باغ
همه چی عالی حس ما فقط خوب رابطمون دوری از این اجتماع بلد بود
یادته رابطه عین گلامون ناب بود دل دوتامون شاد بود
****
دانلود آهنگ جدید اپیکور بند به نام به ما نمی خوری
****
پخش شده بودیم تو رویا ولی انگار ما بیدار بودیم
ولی میدونم همیشه تش جداییه این یه قانونه
دختر حش … نبینم پکری نبینم اشکو تو اون چشای عسلیت
من از تو ندیدم تو روزام اثری جز یه عشق فیک بدلی
یادته می گفتی این فرمول ماست شب رو تخت صبح رو تراس
دانلود آهنگ جدید اپیکور بند به نام به ما نمی خوری
هر وقت رفتی برگشتی گفتی بیا آب بدیم به این گلدون باغ
همه چی عالی حس ما فقط خوب رابطمون دوری از این اجتماع بلد بود
ولی میدونم همیشه تش جداییه این یه قانونه
دختر حش … نبینم پکری نبینم اشکو تو اون چشای عسلیت
من از تو ندیدم تو روزام اثری جز یه عشق فیک بدلی
یادته می گفتی این فرمول ماست شب رو تخت صبح رو تراس
هر وقت رفتی برگشتی گفتی بیا آب بدیم به این گلدون باغ
همه چی عالی حس ما فقط خوب رابطمون دوری از این اجتماع بلد بود
ولی میدونم همیشه تش جداییه این یه قانونه
دختر حش … نبینم پکری نبینم اشکو تو اون چشای عسلیت
من از تو ندیدم تو روزام اثری جز یه عشق فیک بدلی
یادته می گفتی این فرمول ماست شب رو تخت صبح رو تراس
هر وقت رفتی برگشتی گفتی بیا آب بدیم به این گلدون باغ
همه چی عالی حس ما فقط خوب رابطمون دوری از این اجتماع بلد بود
همه دنیاشون خواب بود گفتم ساری اگه دیدی حسین بش خوبی نمیاد

۰۰