دانلود آهنگ جدید

بهمن ۱۳۹۵ -

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

متن آهنگ پیام رستگار به نام غمگینم

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵

متن آهنگ پیام رستگار به نام غمگینم

تو نیستی و یه جور بد غمگینم دلم گرفته بیش از حد غمگینم
تو نیستی و با کل دنیا قهرم نبود تو دلم رو زد غمگینم
بازم شدم یه در به در غمگینم با دست سرد و چشم تر غمگینم
تو قلب پر فریب و بی احساست منم شدم یه رهگذر غمگینم
غمکینم دلم هنوز بی تابه کاش میشد همین روزا برگردی
دوست دارم بدونی حرفامو میمیرم ولی هنوز خونسردی
غمکینم دلم هنوز بی تابه دلتنگیت دلم رو میلرزونه
یک ریز از تو و نبودت میگم کی گفته نبودت اسونه
غمگینم غمگینم غمگینم غمگینم غمگینم غمگینم
همیشه از تو دورم و غمگینم گناهتو میشورم و غمگینم
با خنده هات منو عذابم میدی که بشکنم غرورمو غمگینم
♫♫♫♫
تو نیستی و یه جور بد غمگینم دلم گرفته بیش از حد غمگینم
تو نیستی و با کل دنیا قهرم نبود تو دلم رو زد غمگینم
بازم شدم یه در به در غمگینم با دست سرد و چشم تر غمگینم
تو قلب پر فریب و بی احساست منم شدم یه رهگذر غمگینم
غمکینم دلم هنوز بی تابه کاش میشد همین روزا برگردی
دوست دارم بدونی حرفامو میمیرم ولی هنوز خونسردی
غمکینم دلم هنوز بی تابه دلتنگیت دلم رو میلرزونه
یک ریز از تو و نبودت میگم کی گفته نبودت اسونه
غمگینم غمگینم غمگینم غمگینم غمگینم غمگینم
همیشه از تو دورم و غمگینم گناهتو میشورم و غمگینم
با خنده هات منو عذابم میدی که بشکنم غرورمو غمگینم

۰۰

آلبوم موسیقی بی کلام «گیلگمش» از «پیام رونق» شنیدنی شد

آلبوم موسیقی بی کلام «گیلگمش»، تازه ترین اثر از «پیام رونق»، توسط شرکت «پخش موسیقی رها»، به انتشار رسید. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موزیک تراک»، «پیام رونق»، نام کهن‌ترین افسانه مکتوب بشر یعنی «گیلگمش» را برای آلبوم تازه خود انتخاب کرده است. این آلبوم در سبک موسیقی ملل و با فضایی روایی ساخته و پرداخته شده و در قالب ۸ قطعه با عناوین «کاروان کولی»، «خفته به یاد یار»، «شبهای ما»، «عشق و رنج»، «نیلو»، «خنیا»، «من،رقص،آفتاب» و «رقص در باد»در «گیلگمش» تولید شده است.

در این اثر از آواز استفاده نشده و سازهای عود، کمانچه و نی‌انبان، روایت موسیقایی را به خوبی انجام داده‌اند که پیام رونق (دی‌جی‌ریدو)، میلاد درخشانی (عود)، (محسن شریفیان) نی‌انبان، ژوبین کلهر (کمانچه) و احسان شفیعی (سازهای کوبه‌ای) هنرنمایان و نوازندگان آن بوده اند.

شایان ذکر است که آلبوم «گیلگمش» از «پیام رونق»، به انتشار رسید و علاقمندان می توانند نسخه اورجینال آن را از مراکز معتبر بازار موسیقی تهیه نمایند. همچنین خریداری این اثر به صورت قانونی و آنلاین از طریق «بیپ تونز»، انجام پذیر می باشد.

۰۰

آلبوم «طلوعی دیگر» از «آرمان نهرور» منتشر شد

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

آلبوم «طلوعی دیگر» از «آرمان نهرور» منتشر شد

دومین آلبوم رسمی «آرمان نهرور»، با عنوان «طلوعی دیگر»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «نوای نوبانگ جوان»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی و آنلاین دانلود نمود.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «آرمان نهرور» دومین آلبوم رسمی خود را با نام «طلوعی دیگر» منتشر کرده است که این آلبوم را شاید بتوان اولین آلبوم دوئت پیانو و گیتاربیس در ایران دانست. پیانو در این آلبوم محوریت بیشتری دارد و نوازندگی آن را «آرمان نهرور» انجام داده است. نهروز آهنگسازی و تنظیم‌ کار را نیز بر عهده داشته است و. «میر مهدی قاسمی» به عنوان نوازنده گیتاربیس در این اثر هنرنمایی کرده است.

«طلوعی دیگر» شامل ۹ قطعه با عناوین «بید مجنون»، «رقص کودکانه»، «ترنم پاییزی»، «فصل باران»، «رقص شاپرکها»، «خاطره»، «ابدیت»، «کرشمه» و «گندمزار» می باشد و بیشتر آهنگ‌های آن فضایی رمانتیک و آرامش‌بخش دارند.

شایان ذکر است که تازه ترین اثر «آرمان نهرور» با عنوان «طلوعی دیگر»، از سوی شرکت «نوای نوبانگ جوان» راهی بازار موسیقی شده است و علاقمندان می توانند نسخه اورجینال آنرا از مراکز معتبر بازار موسیقی تهیه نموده و یا بصورت آنلاین و قانونی از سایت «بیپ تونز»، دانلود نمایند.

۰۰

عندلیبی پس از غیبتی هفت ساله با «میهن» می‌آید

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

عندلیبی پس از غیبتی هفت ساله با «میهن» می‌آید

آلبوم «میهن» جدیدترین اثر «محمدجلیل عندلیبی» نوازنده و آهنگساز شناخته شده ایرانی به خوانندگی «سالار عقیلی»، اسفندماه سال جاری راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موزیک تراک»، محمد جلیل عندلیبی که علاقه مندان به موسیقی ایرانی نامش را با آثاری همچون «بنمای رخ» و «غریبستان» به خاطر سپرده اند، در کارنامه هنری اش سابقه همکاری با خوانندگان مطرحی همچون محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، زنده یاد رضوی سروستانی، زنده یاد ایرج بسطامی و علیرضا افتخاری را دارد. این آهنگساز شناخته شده، حالا بعد از ۷ سال سکوت در فضای موسیقی کشور، دست به انتشار آلبوم «میهن» زده و خودش حضور سالار عقیلی به عنوان خواننده در این آلبوم را تجربه ای منحصر به‌فرد و شاخص ارزیابی کرده است.

امیر حسین رضا (تکنواز تار)، زنده یاد پارسا احتشامی پور (تکنواز نی)، سانوا عندلیبی (تکنواز -عود) و سالار عندلیبی (تکنواز تنبک) در این آلبوم، در همراهی با ارکستر مولانا (ارکستر محمدجلیل عندلیبی) حضور داشته اند.

صبوحی زدگان (در اصفهان)، تکنوازی تار (درآمد اصفهان و فرود به دشتی)، میهن ای میهن، تکنوازی تار (دستگاه شور)، وطنم خوش تر، در این عشق بمیرید (شور و اصفهان) قطعاتی از این آلبوم به شمار می روند. همچنین ژاله صادقیان در «میهن» به عنوان گوینده حضور متفاوتی دارد.

گفتنی است آلبوم«میهن» که به وسیله موسسه فرهنگی «ایران مولانا» تهیه شده، به زودی از سوی «ایران گام» وارد بازار موسیقی خواهد شد.

۰۰

آلبوم موسیقی همه این روزها منتشر شد

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

آلبوم موسیقی همه این روزها منتشر شد
آلبوم موسیقی «همه این روزها»، اثری از «کارن همایونفر»، توسط شرکت مؤسسه «پیانو هفت طبرستان» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از سایت «بیپ تونز»، به صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «کارن همایونفر» از چهره‌های پرکار و موفق موسیقی فیلم در ایران در آلبوم «همه این روزها» برگزیده‌ای از موسیقی‌ فیلم های ساخته شده خود را جمع آوری و در قالب این مجموعه راهی بازار موسیقی کرده است که «خشم و هیاهو»، «خانم»، «مردی برای تمام فصول»، «نقش نگار»، «شیفت شب»، «من»، «مدینه»، «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «نفس گرم»، «تنهایی لیلا» و… برخی عناوین این اثر می باشند.

در این آلبوم «میثم مروستی»، «احسان بیرقدار»، «مسعود همایونی»، «سهیل فقیه نصیری»، «فیروز ویسانلو»، «علی پژوهشگر»، «پاشا هنجنی»، «بهزاد رواقی»، «شروین مهاجر»، «آرین قیطاسی»، «ناصر رحیمی»، «مهرداد عالمی»، «آتنا اشتیاقی» و… به عنوان نوازنده همکاری داشته اند.

شایان ذکر ست که «همه این روزها»، اثر «کارن همایونفر» از سوی مؤسسه «پیانو هفت طبرستان» منتشر شده و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه اورجینال آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند.

دانلود آهنگ جدید کارن همایون فر با کیفیت بالا و لینک مستقیم از رسانه موزیک تراک

۰۰

سهراب پورناظری: مخالفتی با پاپ بودن آهای خبردار ندارم

«رگ خواب» در سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر در حالی به اکران در آمد که موسیقی متن آن با استقبال مخاطبان همراه شد. موسیقی این فیلم با آهنگسازی «سهراب پورناظری» و آواز «همایون شجریان» چنان مورد توجه قرار گرفت که تنها ساعتی بعد از نمایش فیلم، نسخه بی‌کیفیت آن، در فضای مجازی دست به دست می‌شد.

این ششمین همکاری آهنگساز اثر با «حمید نعمت‌الله» (کارگردان) است که بار دیگر اجرای آواز آن به «همایون شجریان» سپرده شد. پورناظری پیش از این موسیقی سریال «وضعیت سفیدِ» این کارگردان را با آواز علیرضا قربانی ساخته بود و پر سر و صداترین همکاری این تیم، «آرایش غلیظ» با صدای همایون بود.

برخلاف همه انتظارات، کاندیدا نشدن موسیقی متن این فیلم برای دریافت سیمرغ جشنواره، تعجب و حیرت بسیاری را برانگیخت که البته منجر به اعتراض رسمی آهنگساز نشد. اما استفاده از قطعه «آهای خبردار» از این فیلم با موسیقی سهراب و آواز همایون در تیزر مراسم اختتامیه جشنواره، اعتراض سهراب پورناظری را به دنبال داشت. «موسیقی ما» به همین بهانه‌ها با این آهنگساز و نوازنده به گفت‌وگو نشسته است.
***

*امسال داوری‌های جشنواره فیلم فجر با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شد و بسیاری به آن معترض بودند. گویا در همین راستا، اتفاق عجیبی هم برای موسیقی فیلم «رگ خواب»‌ افتاد و با وجود آنکه از بخشی از موسیقی این فیلم در اختتامیه جشنواره فجر استفاده شد، حتی نامزد دریافت این جایزه هم نشد که واکنش شما در برنامه «هفت» را به دنبال داشت.

توضیح‌ این ماجرا همان چیزی است که در برنامه «هفت» و صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام داده‌ام. نکته مهمی که باید در این میان مورد بحث قرار بگیرد، این روندی است که هیچ‌گونه قاعده و چارچوبی ندارد و زمانی که هنرمندی اجازه قضاوت برای اثرش را به گروهی می‌دهد، باید تابع هرآن‌گونه قضاوتی باشد.‌ اما این دلایل که دوستان هیأت داوران برای بررسی موضوع «رگ خواب» آورده‌اند، با هیچ عقل و منطقی جور در نمی‌آید.

* از این ماجرا اگر بگذریم، این ششمین تجربه شما در همکاری با آقای نعمت‌الله در ساخت موسیقی فیلم است. این همکاری مداوم چگونه شکل گرفته است؟ هیچ تصمیم گرفته‌اید که این تجربه را با کارگردانان دیگر نیز ادامه دهید؟‌

تعصبی در کار نکردن با دیگر کارگردانان نبوده و صحبت‌هایی نیز در این زمینه شده است. اما تا حالا فرصت‌های دیگر یا به سرانجام نرسیده یا پیشنهادی نبوده که مرا به کار ترغیب کند. به نظرم همکاری میان من و حمید نعمت‌الله، تاکنون نتیجه خوبی داشته و به اصطلاح جواب داده است. ضمن آنکه خروجی‌اش برای هر دوی ما قابل قبول بوده است. «رگ خواب» هنوز اکران نشده؛ اما در جشنواره فجر اکران محدودی را پشت سر گذاشته و خوشبختانه بازخوردی که من از این آثار گرفتم، خوشایند بود. البته درباره بحث فنی، کارشناسان باید نظر دهند. اما خودم از نتیجه کار راضی‌ام و می‌توانم بگویم «رگ خواب» را دوست دارم.

* در موسیقی «رگ خواب» چه اتفاقی رخ داده است؟

از آنجا که موسیقی فیلم تابعی از اتفاقاتی است که در آن رخ می‌دهد، تلاش من در این اثر، این بود تا تراژدی‌ای که در حال وقوع است را با موسیقی به نمایش بگذارم. موسیقی باید به نمایش سقوط یک زن کمک می‌کرد. داستان درباره یک تراژدی است از زنی که به قهقرا می‌رود و متأسفانه زنان‌ ایرانی در رابطه‌هایشان این فضا و این جفا را بسیار تجربه می‌کنند. این جفا در این فیلم به خوبی نشان داده شده و به همین خاطر، فضایی احساسی بر آن غالب است. پس موسیقی‌ای که برای آن نیاز بود، جنس متفاوتی از دیگر تجربه‌های من در زمینه آهنگسازی فیلم را رقم زد.
در «رگ‌خواب» از موسیقی کلاسیک -البته موسیقی کلاسیک غربی با یک تِم شرقی- بهره زیادی برده شده و دو تصنیف (یکی در میانه‌های فیلم و دیگری در پایان‌ آن) مورد استفاده قرار گرفته است. من در هیچ‌کدام از آثارم در زمینه موسیقی فیلم، تا این اندازه از موسیقی کلاسیک استفاده نکرده بودم. این بار اما فضای موسیقی، ما را به این سمت هدایت کرد. چیزی که من همواره بر آن اصرار دارم و به خصوص در «آرایش غلیظ» تلاش کردم تا دیگران را متوجه این ماجرا کنم، این است که موسیقی‌ای که برای یک اثر سینمایی ساخته می‌شود،‌ کاملاً در خدمت هدف فیلم است. اثر، آدرسی به خالق موسیقی می‌دهد و او بر همین اساس کار می‌کند. درست مثل اتفاقی که در گریم یا طراحی صحنه و لباس رخ می‌دهد. به هر حال این فیلم موسیقی کلاسیک می‌طلبید و این جنس از موسیقی من را به هدفم می‌رساند.

* می‌گویید موسیقی کلاسیک با یک تم شرقی. این را در سازبندی هم مشاهده می‌کنیم؟

سازبندی این بخش کاملاً غربی است و یک ارکستر سمفونیک قطعات را نواخته. البته ارکستر ایرانی هم در لحظاتی از فیلم حضور پررنگی دارد.

* یعنی استفاده از موسیقی باکلام و تصنیف «آهای خبردار» در فیلم هم در این راستا بود؟

شاید.‌ به هر حال «کلام» می‌تواند نقش مهم‌تری در انتقال احساسات و همراهی مخاطب ایجاد کند. این تصنیف فضای غمگین و آرام و موسیقی لایت‌تری دارد. شاید عده‌ای دل‌شان بخواهد که بگویند این تصنیف پاپ است. من مخالفتی با این ماجرا ندارم. در لحظاتی از موسیقی سنتی کمک گرفته شده؛ اما موسیقی سنتی به معنای کلاسیک آن نیست. خوانش‌ بر اساس موسیقی ایرانی است، اما نه موسیقی ردیف.

* این اولین بار است که از موسیقی باکلام در موسیقی فیلم‌تان استفاده می‌شود؟

در «وضعیت سفید» هم تصنیف وجود داشت؛ اما در فیلم سینمایی برای اولین بار اتفاق می‌افتد و این هم کاملاً در راستای هدف فیلم بود. به هر حال «رگ خواب» برای من تجربه‌ای متفاوت بود.

* اما به نظر می‌رسد تصنیف پایانی که بر اساس شعر «رو سر بنه به بالین» مولوی ساخته شده در همان فضای «آرایش غلیظ» است.

من درباره موزیک فیلم و تصنیف داخل اثر صحبت کردم و می‌گویم ربطی به کارهای قبلی ندارد؛ اما همان‌طور که شما اشاره کردید‌، تصنیف پایانی اثر مشابهت‌هایی با «آرایش غلیظ» دارد.

* چرا آن تجربه تکرار شد؟

تکرار نشده، در ادامه همان تجربه است. اتفاقی که در «آرایش غلیظ» رخ داد، برای من تجربه خوشایندی بود که با آن یک قطعه تمام نشد. ‌هنوز هم تمام نشده و شاید هیچ‌وقت هم این اتفاق رخ ندهد و من صرف‌نظر از تمام اظهار نظرهایی که در این خصوص شد، هر زمان که احساس نیاز کنم، از آن استفاده خواهم کرد. می‌دانید موسیقی و اصلاً هنر، برای من چیزی بر اساس قاعده‌های از پیش تعیین‌شده نیست. خاصیت هنر رهایی است و من از این اصل تبعیت می‌کنم. چون اصولاً این رهایی را دوست دارم.

* بیشتر واکنش‌ها به سبک موسیقی بود و این مسأله روشن نشد که ما تصنیف پایانی «آرایش غلیظ» را در چه سبکی می‌توانیم ارزیابی کنیم.

مسأله درست همین‌جا است. من هیچ‌وقت خودم را محدود به این اسم‌ها و سبک‌ها نمی‌کنم. هر زمان که لازم باشد، از اِلمان‌های موسیقی در هر سبکی بهره خواهم گرفت. در «آرایش غلیظ» و حالا هم این تصنیف، اتفاقی در ترکیب موسیقی سنتی و موسیقی راک افتاده است. در موسیقی راک، ریتمی وجود دارد که مشابه ریتم موسیقی سنتی ایران است و به همین خاطر، می‌توان در یک گام با یکدیگر حرکت کنند. البته نوع خوانش قطعات، فضایی را می‌طلبید که موسیقی سنتی صرف نمی‌توانست پاسخ‌گوی آن باشد. حالا اینکه آیا پیوندی که میان این دو اتفاق افتاده، ‌موفق بوده یا نه،‌ چیزی است که مخاطب و منتقدان موسیقی باید درباره آن اظهار نظر کنند. هر چند که متأسفم بگویم ما در ایران منتقد موسیقی به معنای جدی آن -منتقد و نه پژوهشگر- کمتر داریم. منتقدی تیزبین که نظرش معیار سنجش یک اثر باشد و بیشتر آنچه ما در این باره می‌شنویم یا می‌خوانیم، اظهار نظرهایی بر اساس سلیقه شخصی است. من نمی‌دانم که حالا باید چه اسمی برای آن گذاشت. اصلاً آیا نیازی به این کار هست؟‌ اگر خیلی در این باره احساس لزوم می‌شود،‌ می‌توانید اسمش را «سبک سهراب پورناظری» بگذارید!

* علی‌رغم تمام اظهار نظرهای منفی‌ای که در تجربه قبلی انجام شد و بسیاری با آن مخالفت کردند؟

این سوال تکراری است و من ده‌ها بار در این باره حرف زده‌ام و حالا دیگر فکر می‌کنم واقعاً کافی است. فکر می‌کنم هر کسی آزاد است که نظرش را بدهد.

* یعنی این اظهار نظرها غمگین‌تان نمی‌کند؟

به‌هیچ‌وجه. چیزی که غمگین‌کننده است، فضایی است که این روزها بر موسیقی ما حاکم شده. چرا باید وقتی اثری مورد استقبال قرار می‌گیرد، عده‌ای احساس مسئولیت کنند که آن را تخریب کنند؟ اصلاً فرض کنید که یک اثر «پاپ» است یا «راک» است یا «موسیقی ردیف» است، چه کسی گفته اینها به تنهایی یک اثر را سخیف می‌کند یا به آن تعالی می‌دهد؟‌ در «چرا رفتی» حتماً می‌توان اِلمان‌هایی از موسیقی پاپ را شنید؛ اما مگر در «الهه ناز» یا «تنها ماندم» یا صدها تصنیف دیگر این مسأله وجود ندارد؟ آیا این از ارزش‌های این آثار می‌کاهد؟‌ من با اینکه مدام با ذهنیت‌مان همه‌چیز را قضاوت کنیم، مسأله دارم. با اینکه عده‌ای دنبال سیاه‌نمایی باشند.

* در این اثر از تیم آهنگساز نام برده شده است. این تجربه‌ای جدید در ایران است. چه چیزی در اثر وجود داشت که شما را به استفاده از یک تیم در آهنگسازی ترغیب کرد؟

استفاده از تیم آهنگسازی در خارج از کشور، به خصوص در فیلم‌های هالیوودی بسیار مرسوم است. اتفاقاً این تجربه برای من بسیار خوشایند بود و احتمالاً آن را در دیگر کارهایم ادامه خواهم داد. با توجه به اینکه بخشی از کار، سمفونیک بود، فکر کردم می‌توانم از توانایی و تجربه‌های آهنگسازان دیگر برای رسیدن به فضایی که می‌خواهم، بهره بگیرم. برای مثال، «دیوید گارنر» در ارکستراسیون کار نقش داشت. تِم اصلی کار را خودم نوشتم و در بحث‌هایی که با آهنگسازان دیگر (دیوید گارنر و غلام‌رضا صادقی) داشتیم، آن تِم و همچنین فضایی که من طراحی کرده بودم، بسط و گسترش پیدا کرد و نتیجه کار، چیزی شد که در فیلم می‌شنوید.

* و البته همکاری با همایون شجریان.

وقتی اثری را می‌نویسم، «همایون» عزیز همیشه اولین گزینه من برای اجرای آن است. این مسأله هم بدون‌شک به خاطر توانایی‌های ویژه و مثال‌زدنی او در آواز است و البته همکاری مداوم ما که باعث شده فضای ذهنی‌مان به هم نزدیک شود.

* چیزی که این روزها زیاد شنیده می‌شود، این است که موسیقی یک اثر نباید بر متن غلبه کند. فکر می‌کنید موسیقی «آرایش غلیظ» این خصوصیت را داشت؟

یعنی بیرون زده بود؟

* به هر حال نسبت به خود فیلم، جنجال بیشتری ایجاد کرد.

موسیقی آن اثر کاملاً در خدمت فیلم بود. اما اگر شما درباره تیتراژ اثر صحبت می‌کنید، من از این اتفاق خوشحالم و آن را نشانه‌ای بر قوت کار همایون عزیز و خودم می‌دانم. همان‌طور که گفتم، اولین اصل در موسیقی فیلم، این است که منطبق بر تصویر باشد و اگر راهی جز این برویم، راه غلطی است. اما اینکه آیا موسیقی یک فیلم می‌تواند به عنوان یک اثر مستقل هم شنیده شود یا نه، مسأله دیگری است. فکر می‌کنم لحظاتی از «آرایش غلیظ» این خصوصیت را داشت.

* «رگ‌خواب» هم قرار است به صورت آلبوم منتشر شود؟

بله، آلبومی مستقل که قطعات باکلامی ( در قالب آواز و تصنیف) به آن افزوده خواهد شد.

۰۰

آلبوم از تنهایی گریه مکن از سالار عقیلی به نشر دوم رسید

آلبوم موسیقی «از تنهایی گریه مکن» به خوانندگی «سالار عقیلی» خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی، به دلیل استقبال فراوان مخاطبین به نشر دوم رسید.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موزیک تراک»، آلبوم «ار تنهایی گریه مکن» را «ابوالفضل صادقی نژاد» آهنگسازی کرده است. اشعار انتخاب شده از سروده های «محمدرضا یار» بوده و «غلامرضا صادقی» هم تنظیم‌کننده قطعات آن بوده است. «از تنهایی گریه مکن»، «گلرخ»، «دوستت دارم»، «آتش»، «مرا رها مکن»، «اندیشه وطن» و یک قطعه‌سازی هفت بخش این مجموعه را تشکیل می دهند و اغلب، مضامین عاشقانه دارند.

این اثر یکی از متفاوت‌ترین آلبوم‌های «سالار عقیلی» است که در آن صرفاً از آنسامبل ایرانی استفاده‌ نشده و چهره‌های سرشناسی نظیر «کریم قربانی»، «علی جعفری پویان»، «میثم مروستی»، «پریسا پیر زاده»، «پاشا هنجنی»، «مصباح قمصری» و «ایوب صادقی»، سازهای مختلف ایرانی و کلاسیک را نواخته‌اند.

شایان ذکر است که انتشار سری دوم آلبوم «از تنهایی گریه مکن»، از صبح امروز، یکشنبه بیست و چهارم بهمن ماه در سراسر کشور انجام می شود و در دسترس عموم مخاطبین قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موزیک تراک»، آلبوم «ار تنهایی گریه مکن» را «ابوالفضل صادقی نژاد» آهنگسازی کرده است. اشعار انتخاب شده از سروده های «محمدرضا یار» بوده و «غلامرضا صادقی» هم تنظیم‌کننده قطعات آن بوده است. «از تنهایی گریه مکن»، «گلرخ»، «دوستت دارم»، «آتش»، «مرا رها مکن»، «اندیشه وطن» و یک قطعه‌سازی هفت بخش این مجموعه را تشکیل می دهند و اغلب، مضامین عاشقانه دارند.

۰۰

انتشار بزم بی‌جانان پدرام درخشانی

دسته بندی : اخبار موسیقی تاریخ : پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

انتشار بزم بی‌جانان پدرام درخشانی
مدیر موسسه نشر و پخش «جوان» با اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه از انتشار دو مجموعه ویژه و متفاوت موسیقایی طی روزهای آینده خبر داد.

نیما جوان مدیر موسسه نشر و پخش جوان با اشاره به تازه ترین فعالیت های انجام گرفته در این مجموعه بیان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته فعالیت های خوبی در حال انجام است که بر اساس آن روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه آلبوم جدیدی به نام «هام سا» توسط گروه «هام سا» به سرپرستی علی گرامی نوازنده درامز، پویا اسدیان نوازنده گیتار، سهیل پیغمبری و آرین کشیشی روانه بازار موسیقی می شود.

وی ادامه داد: این آلبوم یکی از مجموعه های باکیفیت در حوزه موسیقی بی کلام است که روز جمعه ۲۹ بهمن ماه مراسم رونمایی آن برگزار می شود و فکر می کنم برای علاقه مندان موسیقی می تواند مورد توجه قرار بگیرد. گروه در یادداشتی که به مناسبت آلبوم منتشر کرده، آورده است: «با برداشتن حصار از میان سرزمین ها شاید روزی بتوان دوباره آنها را به سوی هم بازگرداند تا سرود عشق و صلح را سر دهند. با این اندیشه در سر از سال ۹۱ در هر بداهه نوازی به نزدیک کردن موسیقی شرق و غرب پرداختیم و با تلفیق آنها خواستیم تا سرودمان را به گوش دوستداران موسیقی در سرتاسر جهان برسانیم. نتیجه فعالیت های چند ساله ما تشکیل گروهی به نام هام سا است. آهنگسازی آثار این گروه توسط پویا اسدیان و علی گرامی صورت می گیرد. هام سا در زبان سانسکریت به معنای دم و باز دم است.»

این تهیه کننده آثار موسیقی به انتشار آلبوم جدید دیگری با عنوان «بزم بی جانان» با هنرمندی پدرام درخشانی اشاره کرد و گفت: «بزم بی جانان» نیز عنوان اثر جدید دیگری به آهنگسازی پدرام درخشانی نوازنده و آهنگساز صاحب نام موسیقی است که اسفند ماه امسال در دسترس دوستداران موسیقی قرار می گیرد. این آلبوم با محوریت سنتور با شیوه سنتورنوازی پدرام درخشانی و با نگاهی تلفیقی به علاقه مندان عرضه است.
جوان در پایان توضیح داد: در این آلبوم میلاد درخشانی، رضا تاجبخش، هومن نامداری و پاشا هنجنی به عنوان نوازنده پدرام درخشانی را همراهی کرده اند. آلبوم «بزم بی جانان» اولین اثر پدرام درخشانی است که به صورت ویژه ای بر ساز تخصصی او سنتور بنا شده است و من فکر می کنم یکی از متفاوت ترین آلبوم های وی طی چند سال اخیر است که هم برای علاقه مندان موسیقی ایرانی و هم علاقه مندان موسیقی تلفیقی مورد توجه قرار گیرد. او در این آلبوم کانسپت بسیار خوبی را طراحی کرده که در ردیف کارهای مهم او قرار دارد.

۰۰